همشهری آنلاین: کاپیتان پرسپولیس می‌گوید این تیم همچنان گزینه اول او برای فصل آینده است و تا دقیقه 90 برای پرسپولیس صبر می‌کند.

کریمی دنیزلی

علی کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حرف و حدیث‌هایی که پیرامون جدایی او از پرسپولیس و شرط و شروطی که برای ماندن در این تیم گذاشته مطرح می‌شود گفت: متاسفانه بعضی‌ها صحبت‌های من را به شکل دیگری به اطلاع باشگاه می‌رسانند. همان طور که روز گذشته گفتم پرسپولیس در چند پست نیاز به تقویت خود دارد.

 کریمی با تاکید بر اینکه هیچ وقت نگفته‌ام که فلان بازیکن باید در پرسپولیس باشد گفت: حتی درباره یک بازیکن از من نظر خواستند که من گفتم خودتان می‌دانید. جالب اینکه آن بازیکن چند بار با من تماس گرفت و پیغام داد اما جوابش را ندادم تا حرف و حدیثی به وجود نیاید.

 هافبک ملی‌پوش پرسپولیس ادامه داد: یک روز هم اگر لازم باشد اسم آن بازیکن را به مدیر باشگاه می‌گویم. متاسفانه می‌گویند کریمی برای تمدید قراردادش شرط گذاشته که فلان بازیکن باید حتما باشد. حالا برای من جای سوال دارد چرا وقتی بعضی نقل قول‌ها از طرف من مطرح می‌شود که صحت ندارد و خودم آن را تکذیب می‌کنم باشگاه از آن رسانه پیگیری نمی‌کند. به هر حال این اخبار باید توسط کسی داده شده باشد یا اینکه بعضی روزنامه‌ها از خودشان نوشته باشند.

 علی کریمی در ادامه گفت: من در حال حاضر به مسافرت رفته‌ام اما همچنان می‌گویم که گزینه اول من پرسپولیس است و تا دقیقه 90 هم منتظر این تیم می‌مانم. با پیشنهاد من مخالفت شده است. شاید شرایطم را طور دیگری به باشگاه اعلام کرده بودند.

کد خبر 174011
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز