سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷
۰ نفر

از این پس روزنامه همشهری را می‌توانید در پیشخوان ایرانسل بخوانید.

بنا بر این گزارش، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از طریق یک فناوری ارتباطی پیشرفته به‌نام پیشخوان ایرانسل، امکان مشاهده روزنامه همشهری را در گام نخست و دریافت و مشاهده تمامی مجلات گروه همشهری را در مراحل بعدی فراهم کرده است.

مسئولان این شرکت در همکاری با روزنامه همشهری، استفاده از این فناوری پیشرفته را برای تمامی مشترکان ایرانسل که مخاطب روزنامه همشهری هستند، فراهم کرده‌اند.

بر این اساس، مخاطبان روزنامه همشهری که مشترک سیم‌کارت‌های ایرانسل هستند، می‌توانند با ارسال عدد 9919 به شماره 8494 به عضویت این سرویس درآمده و مخاطب همشهری روی تلفن همراه باشند.

همچنین مخاطبان همشهری به‌طور روزانه اخبار و تحولات مهم روز را نیز روی گوشی تلفن خود دریافت خواهند کرد.شرکت ایرانسل اعلام کرده است که بهای هر بار دریافت گزیده‌های روزنامه همشهری از طریق سرویس پیشخوان ایرانسل 400 ریال است.

گفتنی است به‌زودی و براساس این همکاری دوجانبه بین شرکت ایرانسل و مؤسسه همشهری، مشاهده و دریافت این محصولات فرهنگی از طریق این سرویس امکان‌پذیر خواهد شد: مجله همشهری جوان، مجله سرزمین من، مجله دانستنی‌ها، مجله 24، مجله معماری، مجله داستان، مجله دیجیتال، ‌مجله تندرستی، مجله همشهری ماه، مجله پایداری، مجله آیه، مجله خردنامه، مجله سرنخ، مجله آشپزی مثبت، مجله اقتصاد، مجله تماشاگر، مجله دیپلماتیک، مجله همشهری بچه‌ها، روزنامه همشهری و ویژه‌نامه دوچرخه همشهری، ویژه‌نامه مسافر همشهری، مجله اتوبوس، مجله تاکسی، ویژه‌نامه حقوقی همشهری، ویژه‌نامه و وب‌سایت گروه مجلات همشهری.

کد خبر 173892
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز