همشهری آنلاین: در پی دروغ پردازی شبکه ایران وابسته به روزنامه ایران درباره رقابت خوانندگان روزنامه همشهری، باشگاه خوانندگان این روزنامه اطلاعیه ای صادر کرد.

hamshahri club

متن کامل این اطلاعیه بشرح زیر است:

متاسفانه شبکه ایران وابسته به روزنامه ایران ادعاهای کذبی را در رابطه با برگزاری فینال بزرگترین جشنواره سودوکو در خاورمیانه از وجود اسپانسر خارجی گرفته تا عدم پاسخگویی مسوولان و تقلب در برگزاری مسابقه و غیره منتشر کرده است که حکایت از عصبانیت این رسانه از اقبال مردمی روزنامه همشهری دارد.

اگرچه قابل درک است که استقبال خودجوش مردمی از محصولات موسسه همشهری و بویژه روزنامه همشهری و ضمائم آن که همواره مورد اعتماد مخاطبان بوده است، نگرانی هایی را برای دوستان مان در روزنامه ایران بوجود آورد، با این حال به این دوستان گرامی توصیه می‌کنیم برای کسب اعتبار و افزایش مخاطب و تیراژ، به جای توسل به دروغ و شایعه پردازی درباره فعالیت های روزنامه همشهری، خلاقیت و ابتکار خود را بیشتر به کار گیرند.

اما جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند، دومین جشنواره سودوکو ویژه نامه 6و7 روزنامه همشهری و بزرگترین جشنواره سودوکوی خاورمیانه با شرکت بیش از 100 هزار نفر پس از شش ماه رقابت غیر حضوری و هفتگی روز جمعه در یک رقابت حضوری با شرکت بیش از 1500 سودوکوباز راه یافته به فینال پایان یافت.

در این گردهمایی برای اولین بار یک سرگرمی منطقی و علمی با این تعداد نفرات بصورت همزمان برگزار می شد که در منطقه خاورمیانه چنین رقابتی سابقه نداشته است. ناظران و داوران این مسابقه از میان خود شرکت کنندگان جشنواره که به فینال راه نیافته بودند انتخاب شده بود و در واقع حدود 110 مخاطب ویژه نامه 6و7 داور و ناظر این مسابقه بودند که در روزهای قبل از برگزاری مسابقه برای نظارت دقیق آموزش دیده بودند. برخلاف ادعای کذب مطرح شده هیچ شرکت خارجی و یا حتی داخلی اسپانسر برگزاری این مسابقه نبوده است و همانطوری که از عکس های منتشر شده از این رقابت پیداست، هیچگونه تبلیغی نه داخلی و نه خارجی در طول برگزاری مسابقه نیز دیده نمی شود.

اندک اعتراضات مخاطبان نیز بلافاصله مورد رسیدگی قرار گرفت و در دو مرحله به همه حاضران شانس و امکان برنده شدن داده شد و در پایان هم شش نفر راه یافته به مرحله نهایی بر روی سن مرکز همایش های بین المللی برج میلاد رقابت نفس گیری را مقابل دیدگان بیش از 1500 نفر شرکت کننده آغاز کردند که نهایتا سرکار خانم فریده فلسفی از کرمان (نایب قهرمان دوره قبل) عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

متاسفانه دوستان شبکه ایران از این مسابقه منطقی - علمی علاوه بر تلاش برای خدشه دار کردن اعتبار همشهری بدنبال تسویه حساب های سیاسی بودند. شاید افشای راز موفقیت همشهری به عنوان حسن ختام این نوشتار بیشتر به کمک دوستان مان در شبکه و روزنامه ایران بیاید تا بیهوده در بن بست دروغ پردازی برای پیشی گرفتن از رقیب خود را محبوس نکنند. رمز موفقیت همشهری جلب اطمینان مخاطبان از طریق توسل به صداقت و ادبیات فاخر و شایسته مردمان با فرهنگ این سرزمین است.

مطمئن باشید این مسیر اختصاصی همشهری نیست شما هم اگر در این مسیر قدم بردارید مورد اقبال مخاطبان قرار می گیرید.

کد خبر 193588
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز