همشهری آنلاین: رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: ما در مجموع این دوره 29 ماهه فقط دو نیرو را در این سازمان به کار گرفتیم که با توصیه آقای مشایی و بقایی بود.

به گزارش مهر، علی لیالی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان حج و زیارت که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل سازمان حج و زیارت برگزار شد، افزود: من زمانی که در سال 88 مسئولیت سازمان حج و زیارت را بر عهده گرفتم، این سازمان با 50 میلیارد تومان کسری بودجه مواجه بود.

وی با بیان اینکه در مدت 29 ماه ریاست سازمان برای هیچ یک از فامیل و اقوام خودم قدمی برنداشتم، اظهارداشت: در طول 23 سال خدمتم در سازمان حج و زیارت یک نفر از منسوبینم به یک کاروان یا فرد یا شخصی جهت تشرف به حج معرفی نشده است زیرا تاریخ حضور من در سازمان حج و زیارت گواه این است که من در حجم و اندازه و ذره‌ای برای خودم و منسوبین خودم قدم برنداشتم.

لیالی اظهار داشت: در طول 29 ماه که رئیس سازمان حج و زیارت بودم تلاش کردم اداره این سازمان را به سمت حرفه‌‌ای شدن پیش ببرم.

رئیس سابق سازمان حج و زیارت ادامه داد: در طول این مدت، دولت و دولتمردان کمترین فشار را بر من وارد کردند. ما در مجموع این دوره 29 ماهه فقط دو نیرو را در این سازمان به کار گرفتیم که با توصیه دولتمردان بود.

وی تصریح کرد: این مطالب را می‌گویم چرا که ذهنیتها شاید اتفاقاتی دیگری را رقم بزنند.

لیالی اضافه کرد: این دو نفر که از سوی دولتمردان توصیه شده بودند یکی آقای علیزاده بود که به توصیه بقایی معاون رئیس جمهور و دیگری حسن محمدی مدیرعامل شرکت شمسا بود که به توصیه مشایی به من معرفی شدند و در سازمان از آنها استفاده کردیم.

کد خبر 172298
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز