یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از توافق با این باشگاه برای تمدید قرارداد گفت که به فصل آینده بسیار امیدوار است.

مهدوی‌کیا

مهدی مهدوی کیا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره توافقش با باشگاه پرسپولیس گفت: قبل از این که به دوحه برویم با رویانیان جلسه داشتم. او به من گفت که چه تصمیمی برای آینده داری که من در پاسخ گفتم باید با دنیزلی صحبت کنم و نظرش را جویا شوم. در دوبی با دنیزلی نشست بسیار خوبی داشتیم. نظر او این بود که فصل بعد هم در کنار پرسپولیس باشم. پس از آن و وقتی رویانیان به دوبی آمد با او هم صحبتی را انجام دادم و توافقات لازم انجام شد و ظرف روزهای آینده قراردادم را با پرسپولیس تمدید خواهم کرد و بعد برای استراحت به مسافرت خواهم رفت.

 وی در پاسخ به این سوال که اما روز گذشته نقل قولی از شما منتشر شده بود که گفته بودید نمی‌دانید دنیزلی چه تصمیمی درباره شما خواهد گرفت؟ گفت: من واقعا از این صحبتی که به نقل از من منتشر شد، تعجب کردم. من برای رسانه‌ها احترام زیادی قائلم، اما بعضی وقت‌ها صحبت‌هایی از من منتشر می‌شود که روحم از آن‌ها خبر ندارد. من همیشه با رسانه‌ها ارتباط داشتم، اما به دلایل متعدد در این چند وقت مصاحبه‌ای انجام ندادم و همین که من اکنون اعلام کردم با پرسپولیس به توافق رسیده‌ام و دنیزلی هم نظرش بر روی من مثبت است نشان می‌دهد که نقل قولی که از من منتشر شده صحت ندارد.

 کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا در بازی‌های آخر این فصل به ندرت بازی کردید؟ گفت: من همیشه تابع نظر مربیان بوده‌ام، اما در صحبتی که با دنیزلی داشتم گفت چون دو بار مصدوم شدی و از شرایط آرمانی کمی فاصله داشتی کمتر به تو بازی دادم. او راست می‌گوید من دو بار مصدوم شدم که در کار من این مساله کمی تاثیرگذار بود.

 مهدوی کیا درباره انگیزه‌اش پس از تمدید قرارداد گفت: این فصل از ابتدا و با شروع تمرینات بدنسازی در کنار تیم خواهم بود و تمام تلاشم را می‌کنم که عملکرد خوبی داشته باشم و انتظارات را برآورده کنم. خوشحالم که یک فصل دیگر در تیم محبوبم پرسپولیس بازی خواهم کرد.

 وی درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد پرسپولیس در فصل آتی، گفت: مطمئن هستم که رویانیان تمام تلاشش را خواهد کرد تا تیم مقتدر و قدرتمندی ببندد. به هر حال پرسپولیس در فصل گذشته به دلایل متعدد فصل خوبی نداشت و هواداران هم روزهای تلخی را پشت سر گذاشتند اما امیدوارم در فصل جدید هیچ عاملی وجود نداشته باشد که پرسپولیس به مشکل بربخورد. من به فصل آتی و نتایج پرسپولیس خوش بینم.

کد خبر 172166
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز