جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۸:۲۱
۰ نفر

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان این‌که طی چند روز آینده گزارش هیات 3 نفره پیگیری پرونده شهرام جزایری به رئیس قوه قضائیه ارائه خواهد شد، گفت: جزایری باید قطعا ممنوع‌الخروج می‌شد و ای کاش او از ابتدا ممنوع‌الخروج شده بود.

سیدعلیرضا آوایی درباره مشاهده‌ شهرام جزایری در دبی و اقدامات صورت گرفته برای دستگیری این متهم اظهار داشت: بخش دستگیری و پیگیری‌های لازم توسط حفاظت اطلاعات قوه‌ قضائیه انجام می‌شود و حوزه‌ ماموریت هیات 3 نفره رسیدگی به اصل پرونده‌ متواری شدن است و این که چه فرد یا افرادی احیانا قصور و تقصیری داشته‌اند که وی توانسته متواری شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: کسانی که موجب و زمینه را به صورتی فراهم کردند که شهرام جزایری خیلی احساس آزادی می‌کرده یا حساسیت زندان برایش از بین رفته و در نتیجه باعث فرار وی شده، توسط این هیات دعوت و از آنها سئوال شده است.

آوایی درباره‌ دلیل ممنوع‌الخروج نشدن شهرام جزایری اظهار داشت: به نظرم جزایری قطعا باید ممنوع‌الخروج می‌شد و ای کاش شهرام جزایری از اول ممنوع‌الخروج شده بود.

عضویت در 2 شرکت میلیاردی یک ماه قبل از فرار

در همین حال خبرگزاری فارس از عضویت شهرام جزایری در 2 شرکت با سرمایه‌های میلیاردی در هفته‌های قبل از فرار خبر داد.

بنا بر این گزارش شهرام جزایری عرب در تاریخ 27 دیماه گذشته به سمت مدیرعاملی یک شرکت سرمایه‌گذاری و 4 روز بعد یعنی در تاریخ اول بهمن نیز عضو هیات مدیره یک شرکت تازه تاسیس با سرمایه یک میلیارد تومان شده بود که  برخی اعضای هیات مدیره این 2 شرکت مشابه هستند.

کد خبر 16967

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز