همشهری‌آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلایم تاکید کرد: اگر کسی از کار خود برکنار شود دولت اسلامی موظف است نان شب آن را تامین کند.

علی لاریجانی در سخنان پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران با تاکید بر لزوم وجود عنصر جهاد در فرهنگ جامعه گفت: کشورهایی هستند که از آبادانی برخوردارند اما به دلیل این‌که روحیه‌ جهادی ندارند اهل بزم‌اند، نه اهل رزم. باید نوکری آمریکا را قبول کنند. در واقع نوکر شیک‌پوشند. نوکر هستند ولی ظاهر بزک‌کرده‌ای دارند. مهمترین اظهارات لاریجانی به نقل از خبرگزاری‌ها در زیر آمده است:

  • یک گروه کوچک حزب‌الله را ملاحظه کنید که اینها اهل جهاد بوده و هستند و یک رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی را که پشت آن آمریکا بود همین گروه کوچک به زانو درآوردند و یک شکست بزرگی را به رژیم تحمیل کرد که حالا حالاها این درد را حس می‌کنند و این رژیم مجبور است حرف‌های کلفتی بزند تا درد شکست را به نحوی برای خود مرتفع کند.
  • این روزها نیز شاهد هستید گاه سخنان درشتی نسبت به ملت ایران می‌گویند. رژیم صهیونیستی باید درک کند ملت ایران ملت پیرو فاطمه(س) است که فرمود جهاد عامل عزت اسلام است، ملتی مجاهد است. اگر صهیونیست‌ها دوست دارند که مدال تابوت‌کشی سربازانشان را به سینه‌ی آنها نصب کنیم بسم‌الله.
  • جامعه‌ای که مشکل اقتصادی داشته باشد به نوعی مریض محسوب شده و اقتصاد سالم به نوعی از ارکان امت سالم محسوب می‌شود. هم‌چنین جامعه‌ راکد هرگز نمی‌تواند به اقتصادی سالم دست یابد و از سرمایه‌ خود استفاده کند.
  • امام راحل همواره به جوانان توصیه می‌کردند تا در زمینه‌ اقتصادی به استقلال برسند؛ چون استقلال در اقتصاد پایه‌ استقلال سیاسی است.
  • با وجود فتوای مقام معظم رهبری درخصوص تحریم سلاح‌های هسته‌ای آنها هم‌چنان بر روی تحریم‌های خود پافشاری می‌کنند. با این حال ما باید بر تولیدات داخلی و استقلال اقتصادی خود پافشاری کنیم. البته این اقدام آنها قابل درک است و می‌توان گفت به دلیل شکست‌هایی است که آمریکا در جنگ‌های خود خورده است.
  • به دلیل برخی مشکلات اجرایی دچار مساله‌ بیکاری شدیم. اگر کسی از کار خود برکنار شود دولت اسلامی موظف است نان شب آن را تامین کند.
کد خبر 167000
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز