شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه «بوی البرز»، با عکس هایی از سید حمید کاشانی و آرش جعفریان، این روزها در نگارخانه توچال برپا شده است.

عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین، نمایشگاه «بوی البرز» با آثاری از هنرمندان عکاس، این روزها در نگارخانه توچال برپا است.

این نمایشگاه که گلچینی از گنجینه چندین ساله عکاسی گروه است، 250 تصویر از کوهستان البرز و بخشی از نقاط ایران را در بردارد.

هنرمندان این گروه، عکس‌های خود را در5 قالب عکس‌های بسیار عریض (panorama)،افقی(Land scape) ، مربع (squre)، عمودی(portrait)، عمودی بلند(vertorama) در معرض دید علاقمندان قرار داده‌اند.

در این آثار تلاش شده دورنمای کاملی از مناطق مرتفع و بکر بزرگترین رشته کوه ایران، البرز ارائه شود.

نمایشگاه عکاسی «بوی البرز» در سه بخش مناطق کوهستانی، مناطق پست و نیز انسان و طبیعت به مخاطبان عرضه شده است.

حضور انسان در این عکس‌ها عموما، دستمایه‌ای برای ایجاد مقیاس گستردگی فضا در میدان دید مخاطبان و اثرات آدمی و غلبه او بر محیط پیرامون خود قرار گرفته است.

گروه البرزیست، نخستین نمایشگاه عکاسی خود را برای ایجاد فضایی هماهنگ با سوژه عکس‌ها، در ایستگاه پنجم توچال برپا کرده است.

نگارخانه (کلبه هنر) توچال، بعد از احیا توسط این گروه به عنوان مرتفع ترین گالری هنری جهان مورد استفاده قرار گرفته و توانسته در روزهای برگزاری مورد توجه عموم مخاطبان، هنرمندان و ورزشکاران قرار گیرد.

علاقمندان برای بازدید از عکس‌های کوهستانی این نمایشگاه مرتفع، می‌توانند تا 19 خرداد ماه، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هرهفته به نگارخانه ایستگاه پنجم توچال مراجعه کنند.

ساعت بازدید نمایشگاه نیز 9:30 تا 15:30 در ساعات کاری تلکابین است.

نمایشگاه عکاسی «بوی البرز» تا 19 خرداد در نگارخانه ایستگاه پنجم توچال برای بازدید عموم علاقمندان برپا است.

 

کد خبر 166108

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز