چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: کوروش ادیم، سردبیر مجله اینترنتی "هست"، از سفر خود در روز 25 فروردین به کشور تونس خبر داد و گفت: برای شرکت در بی‎ینال هنر تونس که سومین دوره خود را تجربه می‎کند، به کشور تونس سفر می‎کنم.

عکاسی

به گزارش ایلنا، این هنرمند عکاس که تاکنون در مسابقات و نمایشگاه‎های متعددی در ایران و دنیا شرکت کرده، این بار می‎خواهد در سومین بی‌ینال هنر تونس شرکت کند که بنابر گفته وی، برای شرکت در سومین بی‌ینال هنر تونس با عنوان "DREAM CITY "(شهر رویایی) به همراه هنرمندان کشورهای مختلف دنیا به مدت 10 روز به آفرینش آثار فوتوبیس خواهد پرداخت.

وی در ادامه گفت: در این رخداد بین‎المللی به همراه هنرمندان معتبری همچون لی ویو از چین، کیریپیکاتمبو از کنگو و موناکارای از تونس در کشور تونس دعوت شده‎ام.

ادیم طی ده روز اقامت خود در این کشور تونس قرار است به ثبت ایده‎ها و آفرینش آثار عکاسی خود در شهرهای تونس و سفاکس بپردازد که درنهایت 15 اثر از این آثار در روزهای برگزاری این دوسالانه هنری 26 تا 30 سپتامبر 2012 (5 تا 9 مهرماه 1391) با ابعاد بزرگ در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

این هنرمند عکاس با اشاره به شرکت در این بی‌ینال از اجرای پروژه عکاسانه خود در کشور تونس خبر داد و گفت: درکنار شرکت در این دوسالانه بین‎المللی قرار است یک پروژه عکاسانه را با حمایت موسسه آرت رو (Art rue) و بنیاد Muzaq در کشور تونس انجام دهم و روز 13 آوریل (25 فروردین) به ثبت آثار هنری در کشور تونس که به تازگی بهار عربی را تجربه کرده است، خواهم پرداخت.

 

کد خبر 165834

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز