چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۷
۰ نفر

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر ساخت واحدهای مسکونی در پرند و پردیس، گفت: میزان آورده برای واحدهای یک‌خوابه حدود 5 میلیون تومان، دوخوابه 12 میلیون تومان و برای واحدهای سه‌خوابه حدود 16میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد با بیان اینکه نقدینگی‌ها هنوز به بازار مسکن نیامده است، خاطرنشان کرد: به هر میزان که مردم کشور و شهر تهران خانه بخواهند، در پرند، هشتگرد، پردیس کرج، شهر جدید ابریشم و سایر سایت‌های مسکن مهر، مسکن در اختیارشان قرار می‌دهیم. او افزود: میزان آورده از 5 تا 10 میلیون تومان برای واحدهای با متراژ 70 تا 80 متر مربع متغیر است. نیکزاد با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی‌ای در این بخش وجود ندارد، خاطرنشان کرد: صریحا اعلام می‌کنم هر فردی که به‌دنبال خانه است، می‌تواند به شهر جدید پرند مراجعه کند.

وی با بیان اینکه به اندازه‌ای خانه ساخته‌ایم که بتوانیم نیاز متقاضیان واجد شرایط را پاسخ دهیم، اظهار کرد: درصورتی که عرضه و تقاضا هماهنگ باشد، نقدینگی نمی‌تواند باعث بروز سوداگری در بخش مسکن شود. نیکزاد در واکنش به تأثیرگذاری نوسانات نرخ ارز بر بازار اجاره گفت:‌ اکنون فصل اجاره نیست و کسی در فصل زمستان جابه‌جا نمی‌شود، بنابراین چنین مسائلی وجود ندارد.

کد خبر 158341
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز