چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: اولین نمایش آرت اکسپو تهران با آثاری از 37 هنرمند از 30 دی‌ماه در گالری "فروهر" آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، سایت آرت اکسپو تهران مهرماه جاری با همکاری گالری "آرت پی پل" و با هدف معرفی هنرمندان ایرانی در سطح جهان، فراخوان مسابقات آنلاین تجسمی را منتشر کرد.

این فراخوان تنها هنرمندان ایرانی داخل و خارج کشور را شامل می‌شد و در حال حاضر بعد از داوری‌های صورت گرفته توسط هیاتی متشکل از حسام ابریشمی،گای کلمنت کوهن،آلن مزتی،علی معمارو پاسکال تی سایر، آثاری از 37 هنرمند در رشته‌های نقاشی،طراحی،عکاسی،ویدئو آرت و تصویرگری با موضوع "آزاد" انتخاب شده.

در رشته عکاسی آثار هنرمندانی چون فردین نظری و بهاره بیشه ،نازلی عباسپور،هوفر حقیقی و نوید صنعتی انتخاب شده است.

در رشته نقاشی نیز آثاری از نسرین یاوری،سوده باقری تیرتاش،شیرین پیله وری،شیدا( آرزو) باباگلی،مریم سالیانه،مرضیه احمدی،فراز فلاحی،بهاره رییسی،محسن حسینمردینازلی عطائیه ،هنا حنضلی‌،رویا رهنمای زنده دل‌زاده،آرش طوسی،مینا خان بابایی،الهه نشاط،مارال جعفریان،علی میر آقاسی،نازلی شهوق ،نسیم آزادی،سودابه ذوالفقاری،عسل فلاح،سلماز معماریان،سپیده کاظمی اهری،گلناز افراز،وحید سلیمی،رامین پروین،مونا طیبیان و سعیده حاتمی به نمایش درمی‌آید.

همچنین در گرایش دیجیتال مدیا آثاری از مینا محمد بیگی و حسین مسافری،در رشته تصویرسازی اثری از فرناز جهانی و در رشته چاپ و کلاژ اثری از الناز بندگی انتخاب شده است.

بر اساس فراخوان این مسابقه، برگزیدگان امکان نمایش دوهفته‌ای در گالری آرت پی پل، نمایش دو هفته‌ای در گالری ابرا، نمایش یک هفته‌ای در گالری هفت ثمر و نمایش هفده روزه در گالری فروهر را پیدا می‌کنند و علاوه برآن، جایزه‌ای باارزش از آرت پی پل دریافت کرده و آثارشان به مدت یک سال بر روی وب سایت این گالری نمایش داده می‌شود.

فراهم آوردن شرایط مناسب برای فروش آثار از جمله معرفی آثار به مجموعه‌داران و هنردوستان در سطح جهانی از دیگر جوایز این مسابقه آنلاین است.

زمان نمایش آثار برگزیدگان مرحله اول در گالری فروهر تا 16 بهمن‌ماه امسال ادامه دارد و زمان نمایش آثار برگزیدگان نهایی در گالری ابرا از 11 تا 24 اسفند سال جاری، در گالری آرت پی‌پل از 25 اسفند تا 12 فروردین سال 91 و در گالری هفت ثمر از اول تا ششم اردیبهشت 91 خواهد بود.

هیأت داوران انتخاب آثار را برعهده دارند و علی معمار مدیر جشنواره است.

کد خبر 157673

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز