شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم " یخ‌زده" روز یکشنبه 18 دی ماه در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه برنامه نمایش فیلم در فصل زمستان، فیلم "یخ زده" به کارگردانی آدام گرین محصول سال 2010 میلادی به مدت 94 دقیقه، ساعت 16 روز یاد شده در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصرتهران به نمایش درمی‌آید.

از نگاه  منتقدان، "یخ زده" فیلم شجاعانه‌ای است، چون پا به فضایی گذاشته که فرق چندانی با کارکردن در یک اطاق دربسته ندارد و محدودیت هایش بر امتیازهایش حسابی می‌چربد، قهرمان‌های فیلم که بالای یک تله کابین گیر افتاده اند و می‌دانند اگر آن بالا بمانند یک هفته تمام را باید بی آب و غذا و زیر هجوم کوران سر کنند، در پی راهی برای رها شدن از شر صندلی فلزی و برگشتن به خانه‌اند.

فیلم " یخ زده"درباره سه اسکی باز به نام‌های پارکر ، جویی و دن است که برای بازی اسکی به یک پیست اسکی می‌روند، اما هنگامی که برای آخرین بار سوار تلسکی می‌شوند تا به بالای کوه بروند، پیست تعطیل شده و تمام چراغ ها خاموش می‌شوند و آن‌ها در ارتفاع بالا میان زمین و آسمان ، در سرمای شدید باید شب را سپری کنند و میان زندگی و مرگ دست و پنجه نرم کنند و ... .

علاقمندان برای استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 16:00 به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند و یا در خصوص اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.tmoca.com و یا با شماره تلفن 88951965 روابط عمومی و یا 88955753 واحد سینماتک تماس بگیرند.

 

کد خبر 156415

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز