گروه حوادث: مرد جوانی که زن عموی خود را با ضربات چکش از پای درآورده است، در نخستین جلسه بازجویی گفت: بعد از جنایت طلاهای مقتول را در مقابل 200 هزار تومان به یک قاچاقچی دادم.

هفتم دی ماه هنگامیکه زنی 69 ساله که آثار  ضربات چکش بر روی سرش وجود داشت، بر روی تخت بیمارستانی در شرق تهران جان باخت، به دستور حسین اصغرزاده بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی پایتخت، تحقیقات برای افشای راز مرگ این زن آغاز شد.

در  بازجویی‌های اولیه مشخص شد، روز جنایت پسر برادر شوهر مقتول که جوان 33 ساله‌ای است با این زن درگیر شده است. با مشخص شدن موضوع، دستگیری مرد جوان به عنوان مظنون کلیدی جنایت در دستور کار پلیس جنایی پایتخت  قرارگرفت و وقتی  کاراگاهان توانستند این متهم را در یکی از پاتوق‌هایش به دام بیاندازند.

 وی در بازجویی‌های کارآگاهان اداره دهم آگاهی به قتل زن عمویش اعتراف کرد. برپایه این گزارش، روز گذشته هنگامیکه مرد جوان در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران  مقابل بازپرس حسین اصغرزاده قرار گرفت در توضیح علت و انگیزه جنایت گفت: باور کنید قصد کشتن زن عمویم را نداشتم، ولی وقتی با او بگومگو کردم، به یکباره اعصابم  بهم ریخت و در حالی که به خاطر اعتیاد به کراک اوضاع بدی داشتم،تعادل فکریم  را از دست داده و به سوی او حمله ور شدم وقتی او را هل دادم به یکباره بر زمین افتاد و سرش به زمین خورده و بیهوش شد.

وی در ادامه گفت :ترسیده بودم، در حالت عصبانیت چکشی که در همان نزدیکی برروی زمین افتاده بود را برداشته و چندین ضربه بر سرزن عمویم وارد کرده و سپس با سرقت طلاجات او از قتلگاه گریختم.

این متهم به بازپرس جنایی گفت: طلاجات را در قبال بدهی200 هزارتومانی که به یک قاچاقچی موادمخدر داشتم به او دادم و مقداری نیز مواد مخدر خریدم و بعد از آن متواری شدم تا اینکه پلیس جنایی مرا بازداشت کرد.

کد خبر 15617

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز