سه‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹
۰ نفر

گروه حوادث: تحقیقات پلیس تگزاس نشان می‌دهد عامل قتل‌عام خونین اعضای خانواده‌ای که در شب کریسمس به ضرب گلوله از پای درآمدند، مردی است که لباس بابانوئل به تن داشته.

حوادث خارجی

یکشنبه گذشته، فردناشناسی با پلیس تگزاس تماس گرفت و ازقتل عام اعضای خانواده‌ای در منطقه دالاس خبر داد. دقایقی بعد، ماموران در محل حادثه حضور یافتند و پس از ورود به طبقه اول ساختمان مورد نظر، با اجساد غرق خون 7نفر روبه‌رو شدند که در اتاق‌نشیمن، روی زمین افتاده بودند. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که قربانیان به ضرب گلوله از پای درآمده‌اند اما سؤالی که ذهن ماموران را مشغول کرده بود، این بود که عامل جنایت چه کسی است؟ برای یافتن پاسخ این سؤال، تحقیقات ادامه یافت و ماموران متوجه شدند تیراندازی مرگبار زمانی شروع شده که قربانیان در حال باز کردن هدایای کریسمس بوده‌اند.

ماموران در ادامه 2قبضه تپانچه در محل جنایت پیدا کردند که گلوله‌ها از آنها شلیک شده بود. با پیدا شدن تپانچه‌ها در محل جنایت این فرضیه که عامل جنایت یکی از قربانیان بوده که بعد از کشتن اعضای خانواده، خودش نیز دست به‌خودکشی زده است، مطرح شد. با این فرضیه، بررسی‌ها ادامه یافت و ماموران به تطبیق آثار انگشت به‌جا مانده روی سلاح‌ها و آثار انگشت قربانیان پرداختند. با گذشت یک روز از جنایت، معلوم شد که عامل شلیک مرگبار، یکی از مقتولان بوده که لباس بابانوئل به تن داشته است.

به گفته پلیس، این مرد هنگام باز کردن هدایا، در اقدامی وحشتناک، قربانیان را که به‌نظر می‌رسد اعضای خانواده‌اش بود‌ه اند، به گلوله بسته و به قتل رسانده است. با این حال ماموران در تلاش هستند تا با شناسایی بستگان قربانیان و تحقیق از آنها، زوایای پنهان پرونده را روشن کنند. ویلیام تات، شهردار دالاس روز دوشنبه به رویترز گفت: این حادثه، یک تراژدی بود و این حقیقت که جنایت در شب کریسمس اتفاق افتاده، آن را هولناک‌تر کرده است. با این حال پلیس تلاش می‌کند هرچه زودتر انگیزه این جنایت را فاش کند. براساس این گزارش، قربانیان این حادثه 4زن و 3مرد 15 تا 59ساله بوده‌اند و به گفته پلیس، عامل جنایت نیز مردی 50ساله است.

کد خبر 155206
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز