گروه حوادث: تحقیقات پلیس لس آنجلس برای کشف انگیزه کارمندی که در یکی از معروف‌ترین شرکت‌های شهر، همکارانش را به گلوله بسته ادامه دارد.

حوادث خارجی

جمعه گذشته درحالی‌که کارکنان شرکت ادیسون کالیفرنیای جنوبی در لس‌آنجلس آمریکا مشغول انجام کارهای روزانه خود بودند، یکی از کارمندان شرکت وارد اتاقی شد که تعدادی از کارمندان در آنجا مشغول به کار بودند و با خارج کردن اسلحه‌ای از زیر پیراهنش، آنها را به گلوله بست. دیگر کارمندان شرکت به محض شنیدن صدای گلوله به زیر میزهای خود پناه بردند و کارمندان حاضر در اتاق‌های دیگر نیز با قفل کردن درها، خود را داخل اتاق‌ها زندانی کردند.

درحالی‌که گلوله‌های مرد تیرانداز با اصابت به 4 نفر از کارمندان، آنها را نقش زمین کرده بود، ماجرا به پلیس گزارش شد و نیروهای ویژه به سرعت راهی محل حادثه شدند. کارمندان شرکت، وحشت‌زده زیر میزها پنهان شده بودند که دیدند مرد مسلح لحظاتی بعد از تیراندازی به سوی 4 نفر از کارمندان، لوله اسلحه را روی سرش گذاشت و شلیک کرد. با مرگ این مرد، ماموران پلیس وارد ساختمان شدند و تحقیقات اولیه درخصوص این حادثه شروع شد.

بررسی‌ها نشان داد که از بین افرادی که هدف اصابت گلوله قرار گرفته‌اند، یک نفر در دم جان باخته و بقیه هنوز نفس می‌کشند. مجروحان به سرعت به بیمارستان انتقال یافتند اما با مرگ یکی از آنها روی تخت بیمارستان، تعداد قربانیان حادثه به 2 نفر رسید.
ماموران همچنین در ادامه متوجه شدند که مرد تیرانداز، کارمند 48ساله شرکت به نام آندره ترنر بوده که از 7 سال پیش در شرکت موردنظر مشغول به کار بوده است. قربانیان حادثه نیز هنری سرانو 56ساله و رابرت لیندسی 53ساله بودند که سال‌های زیادی در شرکت ادیسون کالیفرنیای جنوبی مشغول به کار بودند. به‌دنبال این حادثه وحشتناک، تد کراور، رئیس این شرکت آن را وحشتناک‌ترین حادثه تاریخ شرکت خواند و با خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.

پلیس آمریکا از افشای این موضوع که آیا آندره ترنر کارمند شرکت مورد نظر بوده یا خیر خودداری کرده اما مسئولان شرکت حضور این مرد در شرکت را تایید کرده‌اند. همسر آندره ترنر، یک روز پس از حادثه با ارسال نامه‌ای به رسانه‌ها گفت که او از این حادثه شوکه شده و برای آمرزش روح قربانیان دعا می‌کند.

مسئولان پلیس لس‌آنجلس می‌گویند که هنوز انگیزه عامل این تیراندازی مشخص نیست و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
براساس این گزارش شرکت ادیسون کالیفرنیای جنوبی بزرگ‌ترین شرکت عرضه برق در آمریکاست که روز جمعه شاهد این حادثه خونین بود.

کد خبر 154310
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز