همشهری آنلاین: رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از برگزاری یازدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت در 29 دی ماه خبر داد.

 

جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هنوز ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir ادامه دارد، اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون به محض تکمیل ظرفیت، متوقف می‌شود.

وی با بیان اینکه تا کنون حدود 700 نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: در صورتی که ظرفیت آزمون تکمیل نشود، ثبت‌نام آزمون تا 48 ساعت قبل از برگزاری آزمون ادامه دارد.

وی افزود: در صورتی که تعداد داوطلبان به یک هزار و 500 نفر برسد در یک نوبت آزمون برگزار می‌شود و در صورتی که تعداد داوطلبان حدود سه هزار نفر شود آزمون در دو نوبت برگزار خواهد شد.

سراجی به برگزاری آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE در 29 دی ماه اشاره کرد و افزود: کارت ورود به جلسه آزمون از 26 دی ماه توزیع و نشانی مکان برگزاری آزمون بر کارت داوطلبان درج می‌شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در خاتمه از انتشار کارنامه اینترنتی داوطلبان در هشتم بهمن ماه خبر داد و افزود: این کارنامه دارای کد ویژه بوده و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل استعلام است، بنابراین گواهی دیگری برای شرکت‌کنندگان صادر نمی‌شود.

 

کد خبر 154403

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز