همشهری آنلاین: مهدی هاشمی‌نسب که سابقه گلزنی در داربی با پیراهن هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد مهمان این هفته برنامه نود بود

هاشمی نسب

او در گفت‌وگویی که با عادل فردوسی‌پور داشت در مورد شادی بعد از گلش به پرسپولیس هم گفت: «این شادی، انتقامی بود از برخوردهایی که با خانواده‌ام شد. این تنها جایی بود که می‌شد حقم را از بعضی‌ها بگیرم.

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهدی هاشمی نسب درباره مبلغی که از استقلال گرفت تا پرسپولیس را رها کند گفت:

استقلال 100 میلیون برای سه سال می‌داد. پرسپولیس می‌خواست نصف پول استقلال را بدهد که بمانم اما همان را هم ندادند. نمی‌دانم کار چه کسی بود، علی پروین یا هر کسی دیگر. وقتی به استقلال رفتم خانواده‌ام خیلی اذیت شدند. مشکل من با پرسپولیس فقط مالی بود. البته الان اگر دوباره فوتبالیست شوم، همین راه را می‌روم.

هاشمی‌نسب در مورد شادی بعد از گلش به پرسپولیس هم گفت: این شادی، انتقامی بود از برخوردهایی که با خانواده‌ام شد. این تنها جایی بود که می‌شد حقم را از بعضی‌ها بگیرم. من آن روز فشار زیادی را تحمل کردم. از شروع نیمه دوم پاهایم درد گرفته بود. من آن روز از آقای پورحیدری خواهش کردم که اجازه دهد داخل زمین بمانم و گل بزنم. من وقتی به استقلال رفتم، مجبور شدم از بین خانواده و پرسپولیس، خانواده‌ام را انتخاب کنم. رفتم به استقلال تا زندگی پدر و مادرم خوب شود.

کد خبر 153265
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز