مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی شهرداری تهران با تاکید بر شفافیت حوزه مالی شهرداری تهران، گفت: نمی‌دانم مبنای شکایت استانداری از شهرداری درباره درآمدهای حریم پایتخت چه بوده است.

 محمد هادی ایازی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هر نوع عوارضی که از کارخانجات حریم پایتخت یا بخش‌های دیگر دریافت می‌شود براساس قانون و مبتنی بر مصوبات شورای شهر تهران است،افزود: حوزه مالی شهرداری تهران به حدی شفاف است که حتی به صورت آنلاین و از طریق پرتال شهرداری نیز می‌توان به جزئیات درآمد هزینه و دیگر اطلاعات مالی دست پیدا کرد.

 به اعتقاد ایازی شهر تهران با توجه به حضور حسابرس رسمی شورای شهر و نیز نماینده سازمان بازرسی کل کشور جزو معدود دستگاه‌هایی است که دارای شفافیت مالی بوده و هیچ ابهامی در میزان درآمد و نحوه هزینه کرد آن وجود ندارد.

 سخنگوی شهردار تهران درباره تذکر اخیر اعضای شورای شهر درباره میزان تراکم سیار نیز گفت: شهرداری پاسخ این تذکر را به صورت مکتوب به عضو سوال کننده داده است، اما گاهی سوال کننده از پاسخ مکتوب متقاعد نمی‌شود.

 وی با رد اظهارات اعضای شورای شهر تهران مبنی بر اینکه پاسخ شهرداری ارتباطی به سوال مطرح شده توسط شورا ندارد، خاطرنشان کرد: در مورد پاسخ شهرداری تهران ابهاماتی وجود دارد که قاعدتا معاونت شهرسازی شهرداری در شورا حضور یافته و این موضوع به بحث گذاشته خواهد شد.

 به گفته وی، در صورتی که کمیسیون عمران شورای شهر تهران کماکان متقاعد نشود پاسخ مکتوب دیگری تهیه و به شورا ارسال خواهد شد.

کد خبر 149864
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز