گروه شهری: ستاد اقامه نماز شهرداری تهران، در بیستمین اجلاس سراسری نماز از سوی ستاد اقامه نماز کشور به مقام نخست دست یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصحی، مشاور شهردار و رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری تهران در جریان بیستمین اجلاس سراسری نماز در استان بوشهر با اشاره به پیام مقام معظم رهبری برای اجلاس سراسری نماز در سال گذشته، افزود: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی در پیام خود برای نوزدهمین اجلاس سراسری نماز که در روز 18مهرماه سال گذشته در شهر بیرجند برگزار شد، فرمودند: عمران مساجد و پرداختن به ارائه‌های معنوی و ظاهری آن وظیفه همگان است و هر کس به اندازه توان و همت باید در آن سهیم شود.

شهرداری تهران در راستای تحقق منویات معظم‌له و برای رسیدن تهران به هویت اسلامی ایرانی به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام، پیوسته از تمام ظرفیت و پتانسیل خود برای حفظ و صیانت از جایگاه والای مساجد به‌عنوان مهم‌ترین پایگاه‌های عبادی، سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی در جوامع اسلامی، استفاده کرده است. به گفته رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، از اهداف و اقدامات شهرداری تهران احداث، توسعه، تکمیل، تعمیر و تجهیز و کمک به حفظ و نگهداری مساجد است. ناصحی ادامه داد: امروز مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران روی تمامی مساجد شهر تهران تمرکز داشته و به مسائل و مشکلات این اماکن الهی ورود پیدا کرده و علاوه بر احداث مساجد، برحسب درخواست ائمه جماعات و هیئات امنای مساجد اقدام به تکمیل، توسعه، تعمیر و تجهیز مساجد می‌کند.

کد خبر 148327
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز