همشهری آنلاین: مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: علت فوت دانشجوی دختر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در وزارت علوم در دست بررسی است.

مجتبی بذرافشان در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد فوت مرحومه «آمنه زنگنه» دانشجوی کارشناسی ارشد نوبت دوم (دوره شبانه) دانشگاه صنعتی امیرکبیر، افزود: موضوع علت فوت این دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در وزارت علوم تحت بررسی است و به محض اعلام نظر پزشکی قانونی و دریافت کامل گزارش، با کسانی که احتمالا در این زمینه سهل‌انگاری کرده باشند، برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

وی با ابراز تاسف و همدردی و تسلیت به خانواده این دانشجو و دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اظهار کرد: مسئولین وزارت علوم این موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهند.

بذرافشان با اشاره به اقدامات وزارت علوم برای تامین امکانات رفاهی دانشجویی، گفت: با پیگیری وزارت علوم موضوع اختصاص وام با بهره 4 درصد برای ساخت خوابگاه‌های دانشجویی توسط بخش خصوصی فراهم شده است وهمچنین از طریق صندوق رفاه دانشجویان وام ودیعه مسکن در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد تا با این اقدام از ازدحام خوابگاه‌های دانشجویی کاسته شود.

کد خبر 147538

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز