همشهری آنلاین: دبیر شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر در پی فوت داشجوی کارشناسی ارشد رشته پلیمر دانشگاه گفت: این دانشجو در نمازخانه خوابگاه اسکان داشته است.

مهدور دبیر شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فوت دانشجوی کارشناسی ارشد رشته پلیمر گفت: به دلیل پذیرش بیش از ظرفیت دانشجو در دوره کارشناسی ارشد و پاسخگو نبودن امکانات دانشگاه برای اسکان دانشجویان این اتفاق رخ داده است.


وی با بیان اینکه امسال بسیاری از دانشجویان در نمازخانه اسکان داده شدند، افزود: دانشجویانی که در نمازخانه اسکان داده شده‌اند حمامی ندارند و از حمام کارکنان دانشگاه استفاده می‌کنند که این حمام هم خراب بود زیرا پیش از این برروی درب حمام اطلاعیه خرابی نصب شده بوده که پس از مدتی توسط خود دانشگاه اطلاعیه مذکور برداشته شد.


وی ادامه داد: دانشجوی مرحوم بی‌خبر از خرابی حمام در حالی وارد حمام شده بود که مسئولان خوابگاه بدون اعلام عمومی برای بازشدن گرفتگی لوله‌ و چاه‌های فاضلاب‌ حمام‌ها، اسید به داخل لوله‌ها ریخته‌ بودند که وقتی آب روی آن ریخته شده گاز تولید کرده و موجب بی‌هوشی و گازگرفتگی دانشجو شده است.

دبیر شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر ادامه می‌دهد: پس از چهار ساعت وقتی فقط صدای آب از حمام آمده است درب آنجا را باز کرده و متوجه شدند که دانشجوی مذکور در آنجا افتاده است. اگر آن دانشجو را سریع به یک بیمارستان منتقل می‌کردند شاید وی نمی‌مرد.


دبیر شورای صنفی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با انتقاد از عملکرد معاونت دانشجویی دانشگاه گفت: بارها دانشجویان نسبت به عملکرد معاونت انتقاد داشته ولی پاسخی نگرفته‌اند. 

کد خبر 147514

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز