دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

حسین قربانزاده: آقای احمدی نژاد این چند سطر درد دلی ست که صرفا با انتشار رسانه ای به گوش شما می رسد و اگر جز این طریقی بود حتما بر این روش ترجیح داده می‌شد.

رییس جمهور محترم هنوز موضع گیری قاطعانه شما در مجمع عمومی سازمان ملل نقل محافل است بویژه گفتن حقیقتی که غرب هرجا سخن از مرگ باشد حاضر است و هر جا زندگی و امید بخشی غائب.

اما آقای احمدی نژاد ای کاش همه جا اینچنین بر حقیقت پای می‌فشردید . سخنان دیروز سخنگوی قوه قضاییه تکان دهنده بود اگرچه درباره اختلاس تاریخی حرف و حدیث زیاد گفته شده اما این نوشتار از زاویه دیگری به این موضوع می‌پردازد و بدنبال یادآوری حسرتی است که شاید عبرتی برای دیگران باشد.

آقای احمدی نژاد این جمله برایتان آشنا نیست: "هر وقتی یک نخ را می‌کشیم از ده جا صدا در می‌آید!" راستی حالا دیگر صدایی نمی‌شنوید؟ یا نخی را نمی‌کشید ؟ یا نخ ها تبدیل به ریسمان و این ریسمان آنقدر قطور شده که نمی‌توان کشید؟ یا فقط باید صداهایی که از پیامد نخی که خودمان بکشیم را بشنویم و نخی که دیگران، همه نهادهای نظارتی و حتی همه ملت ایران بکشند...!

آقای احمدی نژاد ای کاش شما با شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی و قطع دست غارتگران بیت المال روی کار نمی‌آمدید ای کاش شما با شعار برچیدن روابط فامیلی در هژمونی قدرت روی کار نمی‌آمدید. ای کاش از فهرست مفسدان اقتصادی در جیب خود خبر نمی‌دادید. ای کاش مستضعفان را به خیال ظهور منجی عدالت امیدوار نمی‌کردید.

آقای احمدی نژاد وعده های رنگارنگ برخورد قاطع با چپاولگران را در سفرهای استانی یادتان هست؟ سخنان تند و آتشین در برابر فوج فوج مردمان ساده را زیر باران، زیر برف، زیر آفتاب داغ و ... یادتان هست؟ قرار نبود فقط مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد و با کف و سوت و جیغ و هورا او را خشنود کند قرار بود صاحب سخن هم به سخن خویش متعهد باشد و کردار خود را بر گفتارش منطبق کند.

آقای احمدی نژاد شما شعار کعبه مقصود دادید و راه ترکستان در پیش گرفتید. حالا چه کسی از این پس به شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی اعتماد می‌کند؟ چه کسی بعد از شما جرات می‌کند که از این گفتمان سخن بگوید؟ سخن از سه هزار میلیارد و غیره نیست سخن از خیانت آشکار به گفتمان مبارزه با فساد اقتصادی است.

آقای احمدی نژاد ای کاش شعار شما توسعه و سازندگی بود توسعه سیاسی و جامعه مدنی بود یا هر گفتمان تازه‌ای به جز مبارزه با مفاسد اقتصادی!

آقای احمدی نژاد روزهای اول دولت کریمه گفتید پاستور را بر کاخ سعداباد ترجیح می‌دهید اما نگفتید در سایه سار حیاط خلوت پاستور قرار است چه اتفاقی بیفتد.

گفته بودید که پاک ترین فرزند پاک ترین دولت تاریخ را به فساد متهم می‌کنند. راستی این است معنی پاکی، فرزند و تاریخ درفرهنگ معین:

پاکی: (ا.) وضع یا کیفیت پاک بودن طهارت ، نظافت.
فرزند: (فَ زَ) [ په . ] (اِ.) بچة آدم ، پسر یا دختر.
تاریخ: [ع .] 1 - (مص م .) سرگذشت‌ها و حوادث پیشینیان.

و معنی دولت را هم که خیلی خوب می‌دانید.
آقای احمدی نژاد نکند روزی این بیت شیخ اجل را برای دولت کریمه بخوانند:
دیگران را قناعت آموزند خویشتن سیم و غله اندوزند

کد خبر 146740
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز