سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

در پی انتشار گزارشی با عنوان «بازار سکه دولتی در سیطره دلالان» در مورخ 5‌شهریورماه سال‌جاری، بانک ملی توضیحاتی را به روزنامه همشهریارسال کرد.

در این توضیحات با اشاره به عرضه سکه توسط شعب منتخب این بانک از روز سوم اردیبهشت ماه سال‌جاری، آمده است: بانک ملی هیچگونه نقشی در قیمت‌گذاری سکه و تعداد سکه‌های ارائه شده به متقاضیان ندارد و مراتب طی دستورالعمل‌های مختلف توسط بانک مرکزی تعیین و اعلام می‌گردد.در بخش دیگری از این توضیحات آمده است: ضمنا بانک ملی ایران با اتخاذ برنامه‌های لازم، تمام سعی خود را در پاسخگویی بهینه و جلب رضایت هموطنان به کار برده و به‌رغم اینکه انجام این رسالت اجتماعی باعث شلوغی بیشتر شعب این بانک و ایجاد مشکلات احتمالی شده است. در بخش دیگری از این توضیحات با تأکید بر نظارت بانک بر روند عرضه سکه در شعب منتخب، ادعای هماهنگی بین کارمندان بانک‌ها و واسطه‌ها در گزارش مذکور را قویا تکذیب کرده است.

همشهری: در روزهای عرضه سکه صف‌های طولانی در شعب منتخب بانک ملی تشکیل شده و مسئولان شعب هیچ اطلاعی درخصوص نرخ و میزان عرضه سکه به مردم نمی‌دهند. همچنین میزان عرضه در بسیاری از شعب اصلی این بانک بسیار کمتر از رقم مورد انتظار اعلام می‌شود که شائبه همکاری با دلالان را تقویت می‌کند.

بازار سکه دولتی در سیطره دلالان

کد خبر 146236
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز