جمعه ۲۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال خبر تلخی برای فوتبال ایران و سپاهان دارد. او می‌گوید محرومیت رحمان احمدی نتیجه‌ی دیدار رفت را 3 بر صفر خواهد کرد.

غیاثی

  رضا غیاثی در گفت و گو با ایسنا، درباره‌ دیدار تیم‌های سپاهان و السد قطر در مرحله‌ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: طبق قانون هر تیمی که از بازیکن دوکارته یا محروم استفاده کرده باشد، بازی 3-0 به سود حریف اعلام می شود.

 غیاثی در پاسخ به این سوال که آیا این که احمدی کارت زردها را در تیم دیگری (پرسپولیس) گرفته، می توان امیدی به رخ ندادن این اتفاق تلخ داشت، گفت: برای AFC این مسائل مهم نیست. نام بازیکنی که کارت زرد گرفته در فهرست ثبت می شود و این که در چه تیمی این کارت گرفته شده مهم نیست. اگر نام دروازه‌بان سپاهان در فهرست کارت زردی‌ها ثبت شده باشد، این دیدار 3 بر صفر اعلام خواهد شد.

 عضو کمیته‌ داوران درباره‌ این که ناظر بازی مخالفتی با حضور احمدی نکرده، گفت: این کار وظیفه‌ ناظر بازی نیست. بلکه مسئول AFC باید در میتینگ پیش از بازی این مساله را به مسئولان تیم عنوان می کرده است.

 غیاثی البته سرپرست باشگاه و خود احمدی را هم مقصر دانست و گفت: سرپرست تیم باید این مساله را بررسی می کرده است. ضمن این که خود احمدی می دانسته که دو کارت زرد دریافت کرده و باید این موضوع را به اطلاع کادر فنی می رساند تا مشکلی پیش نیاید.

کد خبر 145703
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز