گروه ورزش - کریم اعظمی: حالا هیچ‌کس دوست ندارد حتی برای ساعتی هم که شده جای حمید استیلی باشد.

فوتبال

 حاشیه‌های ریز و درشتی که این هفته‌ها در اطراف پرسپولیس به‌وجود آمده، تمرکز او را برای نجات تیمش گرفته و شاید به همین دلیل است که استیلی در 4بازی پرسپولیس، 20 بازیکن را به زمین فرستاده و این تغییرات متعدد در ترکیب اصلی هم نتوانسته به تیم او کمک کند.

موافقان استیلی قبل از حضور او در پرسپولیس بر این عقیده بودند که شناخت خوبی از جو این تیم داشته و می‌داند چه بازیکنانی را با کدام خصوصیات به پرسپولیس بیاورد. حالا اما همه چیز برعکس شده و بحران بزرگ پرسپولیس این است که سرمربی این تیم هنوز ترکیب اصلی تیمش را به‌دست نیاورده است.

استیلی مقابل مس سرچشمه برای نخستین بار ممدوتال را در ترکیب اصلی گذاشت و محمد نوری و شیث رضایی هم برای نخستین بار روی نیمکت نشستند. در پست هافبک دفاعی باز هم سامان آقازمانی به ترکیب ثابت راه پیدا کرد و جواد کاظمیان هم نخستین بازی‌اش را انجام داد.

ترکیب و سیستم بازی پرسپولیس تفاوت زیادی با بازی قبلی داشت ولی 2تعویض استیلی در دقیقه30 نشان داد که او چقدر در انتخاب ترکیب اصلی تیمش اشتباه کرده است. تعویض‌های استیلی بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی 2-2 عوض کرد ولی پرسپولیس در نیمه دوم چوب این دو تعویض زودهنگام را خورد و وقتی این تیم به تعویض احتیاج داشت، دیگر دست استیلی خالی بود. در ضمن حمید علی عسگری هم نخستین بازی خود را انجام می‌داد و نتوانست کمک خاصی به پرسپولیس کند.

4بازی اخیر نشان می‌دهد که استیلی شناخت دقیقی از بازیکنانش ندارد و تغییرات پی در پی این موضوع را به‌خوبی ثابت می‌کند. بدون شک او در بازی با صنعت نفت باز هم تیمش را دچار تغییرات زیادی خواهد کرد و این یکی از سخت‌ترین روزهای دوران مربیگری استیلی خواهد بود؛ چرا‌که مشخص نیست درصورت عدم‌پیروزی مقابل صنعت نفت چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

پرسپولیس، کریمی را از دست داد

علی کریمی مطابق 3بازی گذشته باز هم بهترین بازیکن پرسپولیس بود. او در زمین مسابقه هم دفاع می‌کند هم حمله و بازی تخریبی این بازیکن در زمین مسابقه به این دلیل تعجب‌آور است که با خصوصیات فنی و تکنیک ناب او مغایرت دارد. کریمی این روزها فاصله زیادی با دیگر بازیکنان پرسپولیس دارد و کاملا مشخص است که عملکرد ضعیف دیگر بازیکنان این تیم او را متعصب‌تر و البته عصبانی‌تر می‌کند.وقتی بازیکن مس سرچشمه در میانه میدان جولان می‌داد، تمامی بازیکنان پرسپولیس فقط حکم یک تماشاگر را داشتند و این کریمی بود که چند متر هافبک مس را تعقیب کرد و با تکلی خشن، حرص و عصبانیت خود را خالی کرد. در پرسپولیس این فقط کریمی است که در حد نام این تیم بازی می‌کند و حالا سرخ‌ها در بازی حساس با صنعت نفت، این بازیکن را در اختیار نخواهند داشت.

اعتراض مقابل باشگاه

هواداران پرسپولیس سه‌شنبه شب شعارهای مختلفی علیه سرپرست موقت این باشگاه دادند و خواهان کنار رفتن او از پرسپولیس شدند. کسب نتایج ضعیف باعث شده هواداران پرسپولیس نسبت به شرایط موجود اعتراض‌ شدیدی داشته باشند، به همین دلیل دیروز حدود 30 هوادار پرسپولیس مقابل این باشگاه حضور یافتند تا اعتراض خود را نسبت به این وضعیت نشان دهند.

این هواداران پس از اعتراض به عملکرد پرسپولیس از سوی مسئولان به داخل باشگاه راهنمایی شدند تا حاشیه‌ای ایجاد نشود، آنها سپس با کاشانی دیدار کردند. به‌طور حتم این جریان تا زمانی که پرسپولیس نتیجه نگیرد، ادامه خواهد داشت و شاید بیشتر از همه به ضرر استیلی باشد. او در این مورد می‌گوید: «شرمنده هواداران هستم اما آنها باید کمی صبور باشند و هر لحظه از بازی علیه من و مدیر باشگاه شعار ندهند.» استیلی معتقد است که اگر کریمی اخراج نمی‌شد، پرسپولیس به برتری می‌رسید: «اگر کریمی اخراج نمی‌شد می‌توانستیم بازی را ببریم. با این حال ما در این بازی مهاجم نداشتیم و این موضوع کمی ما را اذیت کرد. »
استیلی حالا بین مشکلات فنی پرسپولیس و حاشیه‌های آزاردهنده این تیم معلق است و باید دید با این وضعیت تا چه زمانی روی نیمکت پرسپولیس دوام می‌آورد.

نتایج لیگ برتر

شاهین صفر - ملوان صفر
نفت آبادان یک- مس صفر
مس سرچشمه 2- پرسپولیس 2

کد خبر 143490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز