دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

گروه حوادث: ماجرای سگ یک زن در منطقه اعیان‌نشین دردسرساز شد و پرونده عجیبی را پیش روی دادیار شعبه سوم دادسرای الهیه قرار داد.

dog

این سگ خانگی به سمت زن همسایه حمله کرد و پای او را گاز گرفت و در پی آن، زن مجروح از صاحب سگ شکایت کرد.ماجرا از آنجا آغاز شد که چندی پیش زن جوانی به شعبه سوم دادسرای الهیه مراجعه کرد و به دادیار عبدی گفت: زن همسایه یک سگ پرسروصدا دارد که برای همه مزاحمت ایجاد می‌کند. این سگ همیشه در راه‌پله‌ها سرگردان است و همه جا را کثیف می‌کند. حتی چند روز پیش یکی از همسایه‌ها میهمان داشت که این سگ به سمت آنها حمله ور شد اما خوشبختانه صاحبش به موقع رسید و سگ را آرام کرد.

وی افزود: چند روز پیش در راه‌پله‌ها ایستاده بودم و منتظر همسرم بودم که ناگهان سگ زن همسایه از آپارتمان بیرون پرید و به سمتم حمله‌ور شد. من فریاد می‌زدم و سعی می‌کردم سگ را از خودم دور کنم اما پایم را گاز گرفت؛ طوری‌که از درد نتوانستم تکان بخورم و پایم دچار خونریزی شد. با دیدن این صحنه فقط فریاد می‌کشیدم و از همسایه‌ها کمک می‌خواستم. پایم به‌شدت دردمی‌کرد و از همه بدتر خیلی ترسیده بودم. همان روز به مرکز درمانی منتقل شدم و پایم را پانسمان کردم و پس از آن تصمیم گرفتم از صاحب سگ شکایت کنم تا بلکه اوضاع بهتر شود و فکری به حال سگ مزاحمش بکند. پس از شکایت این زن جوان، دادیار عبدی دستور احضار صاحب سگ را صادر کرد.

این زن وقتی پیش روی دادیار دادسرا ایستاد گفت: چند سال است که این سگ را دارم و می‌توانم بگویم بهترین دوست من است. این سگ هیچ اذیتی ندارد، نمی‌دانم چطور شد که به زن همسایه حمله کرد و پایش را گاز گرفت. هیچ وقت کسی را گاز نگرفته بود. اما حاضرم به خاطر اشتباهی که سگم مرتکب شده، هزینه درمان پای این زن را بپردازم و قول می‌دهم که دیگر سگم برایشان مزاحمت ایجاد نکند. پس از اظهارات این زن جوان بررسی‌های قضایی آغاز شد و صاحب سگ با پرداخت دیه توانست رضایت شاکی را جلب کند. این پرونده عجیب سرانجام با رضایت شاکی خاتمه یافت و پیش از رسیدن به دادگاه بسته شد.

کد خبر 142572
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز