همشهری آنلاین: مدیر پردیس سینمایی آزادی گفت: تاکنون تنها "یوسف پیامبر (ص)" برای اکران در طرح ویژه ماه مبارک رمضان با این سینما قرارداد بسته است.

به گزارش ایسنا، رضا سعیدی پور گفت:‌در سانس‌های فوق‌العاده برای طرح ویژه اکران فیلم‌ها در ماه رمضان در سینما آزادی فیلم‌های "یوسف پیامبر (ص)"، "شبانه روز"، "آقا یوسف"، "ورود آقایان ممنوع"، "سیزده 9"، "ورود زنده‌ها ممنوع"، "اینجا بدون من" و "پروانگی" به نمایش در می‌آید.

وی ادامه داد: سانس‌های ویژه در سینما آزادی از چهارشنبه 12 مردادماه آغاز خواهد شد؛ ضمن آن که باید بگویم تعدادی از فیلم‌هایی که در سانس‌های ویژه به نمایش در می‌آید در سانس‌های موظف نیز اکران می‌شوند.

در کنار این فیلم‌ها "قصه پریا" و "سوت پایان" نیز در سانس‌های موظف طول روز سینما آزادی نمایش داده خواهد شد.

مدیر پردیس آزادی همچنین از تکمیل فرایند فروش اینترنتی بلیت‌های این سینما خبر داد و گفت:‌ به مناسبت ماه مبارک رمضان فروش اینترنتی بلیت‌ها را کامل تر کردیم و از این پس همه می‌توانند تا دو ساعت قبل از شروع سانس از طریق اینترنت بلیت را خریده و مبلغ آن را پرداخت کنند.

همچنین ما این امکان را فراهم کردیم که از طریق سامانه اینترنتی سینما آزادی علاقمندان بتوانند حتی صندلی خود در سینما را نیز انتخاب کنند.

سعیدی پور افزود: بلیت فروشی اینترنتی حتی در روزهای سه شنبه و پنج شنبه و همچنین در سانس‌های موظف و فوق العاده انجام می‌شود.

 

کد خبر 142085

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز