گروه حوادث: مرد جوان وقتی برای میانجیگری وارد دعوای خواهرزاده شیشه‌ای‌اش شد باور نمی‌کرد هدف ضربات چاقوی او قرار بگیرد.

حوادث قتل

نیمه شب 4 مرداد امسال ماموران کلانتری 135 آزادی تهران در جریان درگیری خونینی در شهرک اکباتان قرار گرفته و راهی محل حادثه شدند. آنها پس از حضور در آپارتمان مورد نظر، با دیدن پسر جوانی که چاقویی خون آلود در دست داشت و روی پله‌ها نشسته بود، او را دستگیر کردند و وارد آپارتمان شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد یکی از مردان جوانی که در این آپارتمان حضور داشته با ضربات چاقو به‌شدت مجروح شده و پیش از رسیدن اورژانس جان خود را از دست داده است و عامل این جنایت هم کسی نیست جز همان جوانی که با چاقوی خون‌آلود روی پله‌ها نشسته بود.

با گزارش ماجرا به بازپرس ویژه قتل تهران و حضور وی در صحنه جنایت، تحقیقات در این زمینه شروع شد. جوان دستگیرشده در بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و مدعی شد که مقتول دایی او بوده است.
او گفت: من و دوستانم در خانه مشغول مصرف شیشه بودیم که بین من و یکی از آنها بر سر اختلافات مالی قبلی، درگیری ایجاد شد. وقتی درگیری ما بالا گرفت، دایی‌ام که در خانه بود شروع به میانجیگری کرد و بعد از آرام کردن ما، طرف دوستم را گرفت. وقتی دیدم دایی‌ام به جای من از دوستم حمایت می‌کند، ناراحت شدم و با توجه به مصرف زیاد شیشه و عدم‌تعادل روانی به آشپزخانه رفتم و چاقویی برداشتم. سپس به سراغ دایی‌ام رفتم و با چاقو 2 ضربه به او زدم. وقتی به‌خودم آمدم که دایی‌ام روی زمین افتاده بود و خون زیادی از او می‌رفت. یکی از دوستانم بلافاصله با اورژانس تماس گرفت اما شدت خونریزی به حدی بود که دایی‌ام قبل از رسیدن امدادگران اورژانس جان خود را از دست داد. من که از این ماجرا حسابی شوکه شده بودم از خانه خارج شدم و درحالی‌که چاقوی خون آلود در دستم بود روی پله‌ها نشستم تا ماموران سررسیدند و دستگیرم کردند.

بعد از اظهارات عامل جنایت، ماموران در بازرسی از داخل آپارتمان مقداری مواد‌مخدر کراک و شیشه کشف کردند که متهم و دوستانش قصد داشتند آنها را در این آپارتمان مصرف کنند. از طرفی بقیه شاهدان حادثه هم اظهارات متهم را مبنی بر قتل دایی‌اش تایید کردند و به این ترتیب جوان جنایتکار با قرار بازداشت موقت راهی بازداشتگاه اداره آگاهی شد. سرهنگ حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: متأسفانه در این جنایت مرد جوان به خاطر تاثیر مخدر شیشه تعادل روانی خود را از دست داده و دست به قتل دایی‌اش زده است که این مسئله زنگ خطری است برای جوانانی که اقدام به مصرف مخدر شیشه و مواد روانگردان می‌کنند. وی ادامه داد: در حال حاضر متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این جنایت ادامه دارد.

کد خبر 141578
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز