همشهری آنلاین: وزیر کشور گفت: وضعیت حجاب و عفاف در کشور بسیار عالی است و ناامنی هم در کشور نداریم و آرامش بر کشور حاکم است.

 به گزارش ایسنا، مصطفی محمدنجار در جمع خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: استانداران در همه استان‌های کشور نماینده ارشد دولت هستند که لازم است با همه‌ توان خود ادامه‌ دهنده و مکمل سیاست‌های دولت خدمتگزار باشند.‌

 وزیر کشور افزود: تلاش برای پیشبرد اهدافش طرح هدفمندی یارانه‌ها، مسکن مهر و اشتغال‌زایی از اولویت‌های کاری استانداران قرار گیرد.

 وی با اشاره به تعهد دولت در ایجاد دو میلیون و 500 هزار شغل در سال جاری بیان داشت: از استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهم تا ضمن تحقق سهم 16 هزار نفری اشتغال‌زایی در این استان، فرصت‌های شغلی بیشتری ‌را نیز ایجاد کند.

 نجار اظهار کرد: در بحث سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد اقدامات خوبی صورت گرفته که استاندار جدید این استان با ادامه کارهای گذشته، نتایج عملی سرمایه‌گذاری را در این استان محقق کند.

 وی توجه به الگوی اسلامی ایرانی، مشکلات عمرانی شهر و روستا از جمله سیستم زباله و معابر شهری را از دیگر اولویت‌های این استان دانست و اضافه کرد: اکنون در کهگیلویه و بویراحمد باید برنامه‌های اساسی برای تغییر چهره‌ شهرها انجام شود.

 وزیر کشور گفت: انتخاب افراد قوی، سفارش‌ناپذیر و معتقد به سیاست‌های دولت در انتخاب مدیران، سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد که در این زمینه احمدی‌نژاد که خود شیفته‌ خدمت است ما و همه‌ استانداران را توصیه می‌کند که کسانی را بر سر کارها بگمارید که خدمت به مردم اولویت کاری آن‌ها باشد.

 وی پیگیری اجرایی شدن مصوبات سفرهای هیات دولت به استان‌ها را ضروری دانست و افزود: استانداران با تکمیل مصوبات سفرهای گذشته مقدمه انجام سفر چهارم هیئت دولت را فراهم کنند.

 وزیر کشور در بخش دیگری از این گفت‌وگو به تعطیلی تابستان اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان ارشد در کهگیلویه و بویراحمد سالم‌سازی اوقات فراغت جوانان را مورد توجه ویژه قرار داده و هر کاری را برای ایجاد فضای نشاط و شادی در میان جوانان انجام دهند.

 وی تاکید کرد: جوانان نباید وقت خود را به بطالت بگذرانند و در این راه مسئولان نیز موظف هستند تمهیدات و تسهیلات لازم را برای فراهم کردن فضاهای جذب جوانان به‌کار گیرند تا جوانان در چنین فضاهایی اوقات فراغت خود را سپری کنند.

 وزیر کشور خاطرنشان کرد: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ساده‌زیستی، خدمت بی‌منت و در میان مردم بودن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و فرصت‌های خدمت‌گزاری را از دست ندهند.

 وی در ادامه از احتمال برگزاری انتخابات رایانه ای در برخی از مناطق کشور خبر داد و گفت: برای وزارت کشور سلامت و دقت از اهمیت بالایی برخوردار است و سرعت را فدای دقت نمی کنیم.

 وزیر کشور در خصوص بحث حجاب و عفاف و همچنین ناامنی در کشور اظهار داشت: حجاب و عفاف در کشور بسیار عالی است و ناامنی هم در کشور نداریم و آرامش بر کشور حاکم است.

 نجار در خصوص انتخابات مجلس نهم نیز گفت: همچون 30 سال گذشته انتخاباتی پرشور و با نشاط، با نمادی از وحدت ملی و حضور میلیونی مردم برگزار می کنیم.

 وزیر کشور تصریح کرد: وزارت کشور بسترهای لازم را برای حضور حداکثری مردم ایجاد می کند.

 وی از احتمال برگزاری انتخابات رایانه‌ای در برخی از مناطق کشور خبر داد و گفت: با این حال برای وزارت کشور سلامت و دقت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است .

 نجار همچنین در خصوص تعیین استاندار فارس نیز گفت: گزینه استاندار فارس در حال بررسی است و بزودی معرفی می شود.

کد خبر 139981
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز