مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: در روز سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) پنج هزار دستگاه اتوبوس ، امور جابجایی زائران در سطح شهر و انتقال آنها به حرم مطهر را انجام می‌دهند

bus

سنندجی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: از ساعت 5 و 30 دقیقه صبح چهاردهم خرداد از 70 نقطه شهر تهران و میادین اصلی اتوبوس‌های شرکت واحد به ارائه خدمات به صورت رایگان می‌پردازند.

وی افزود: زائرانی که از میادین اصلی و پایانه‌ها به حرم مطهر منتقل می شوند در پارکینگ ضلع شمالی حرم مطهر که بسیار وسیع است، پیاده می‌شوند و برای برگشت نیز می‌توانند به این توقفگاه مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ادامه داد: همچنین تعدادی از اتوبوس‌های شرکت واحد در اختیار پایگاه‌های بسیج و مساجد است که این اتوبوس‌ها نیز بعد از سوار کردن زائران در پارکینگ شرقی حرم مطهر مستقر خواهند شد.

سنندجی میادین اصلی و پایانه های امام خمینی، امام حسین، سپاه، نبوت، خراسان، خاوران، افسریه، یافت آباد، چهارراه تهران پارس، تجریش، قدس، ازگل، چیذر، فرحزاد، دهکده المپیک، میدان صنعت و میدان ولیعصر را از مکانهایی ذکر کرد که زائران می توانند برای انتقال به حرم مطهر به آنجا مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: جمعه همزمان با شب ارتحال امام خمینی از ساعت 18 اتوبوس‌های این شرکت با استقرار در میادین و پایانه‌های شوش، خراسان، راه آهن، آذری، آزادی، شهر ری و خاوران آماده انتقال رایگان شهروندان به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره) خواهند بود.

سنندجی افزود: با توجه به برگزاری مراسم روز 15 خرداد از ساعت 8 صبح این روز هم از میادین اصلی شهر و پایانه ها ، زائران به سمت حرم مطهر امام(ره) منتقل می‌شوند.

کد خبر 136772

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز