همشهری آنلاین: با تصوب شورای عالی حج و زیارت که روز یکشنبه به ریاست آقای احمدی نژاد برگزار شد، ثبت نام از متقاضیان جدید عمره مفرده بزودی آغاز خواهد شد.

جلسه شورای عالی حج و زیارت

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، بر اساس مصوبه این شورا، سازمان حج و زیارت موظف شد شرایط و چگونگی ثبت نام از متقاضیان جدید حج عمره را هر چه سریعتر اعلام کند.

در این جلسه همچنین مقرر شد سازمان حج و زیارت با همکاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به توسعه زیرساخت های خدماتی، اقامتی و حمل و نقل برای زائران ایرانی عازم عتبات عالیات اقدام کند.

افزایش انتقال هوایی زائران به عتبات عالیات از دیگر مصوبات جلسه شورای عالی حج و زیارت بود.

رییس جمهوری در سخنانی بر ساماندهی اعزام زائرین به عمره و عتبات عالیات تاکید کرد و گفت : اعزام زائرین به حج عمره و عتبات عالیات باید بر اساس ضوابط خاصی صورت گیرد تا زائرین بتوانند در زمان مقرر اعزام شوند.

لیالی رییس سازمان حج و زیارت و حجت الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در این جلسه گزارشی از برنامه های فرهنگی این سازمان به زائران و تعداد زائران اعزامی به حج تمتع و عمره در سال گذشته و همچنین برنامه های این سازمان در سال جاری برای اعزام زائر به عربستان و عتبات عالیات ارائه کردند.

کد خبر 136374
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز