برخی آتش به پا می‌کنند و می‌خواهند بازار مسکن را به‌هم بریزند اما یقین بدانند که موفق نخواهند شد، زیرا ما آنقدر خانه ساخته‌ایم که روی دستمان مانده است.

این جمله را وزیر مسکن و شهرسازی، سرپرست وزارت راه و ترابری و نخستین وزیر پیشنهادی امور زیربنایی کشور در واکنش به اخبار مربوط به بازار مسکن می‌گوید.به گزارش ایسنا، علی نیکزاد درباره اینکه سال گذشته وعده عدم‌افزایش اجاره‌بها را می‌دادید اما امسال رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک خبر از افزایش نرخ اجاره ‌داده است، تصریح کرد: قیمت بالا نمی‌رود، عده‌ای از 5‌فروردین‌ماه بر طبل بالا‌رفتن قیمت اجاره و خرید و فروش ملک می‌کوبند. وی با اشاره به اینکه من هم مستاجر هستم اضافه کرد:

هیچ خانواده‌ای قبل از پایان امتحان فرزندش، در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه اقدام به جابه‌جایی نمی‌کند.نیکزاد با اشاره به اینکه 500هزار واحد با انبوه‌سازان به‌صورت سه‌جانبه می‌سازیم، تصریح کرد: در برخی استان‌ها خانه‌هایی در مقیاس 2 و 3هزار واحد ساخته‌ایم. وی با اشاره به افتتاح بیش از 3 هزار واحد مسکونی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در استان سمنان، تصریح کرد: جو ایجادشده بار روانی تبلیغاتی است که توسط کسانی که از بخش مسکن سود‌های 300 درصدی می‌بردند، انجام می‌شود.

کد خبر 136290

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز