همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور تکمیل و تحویل پروژه های مسکن مهر را در کنار توجه به کیفیت ساخت این واحدهای مسکونی مورد تاکید قرار داد و گفت: دولت مصمم است تمام متقاضیان مسکن مهر تا پایان دولت دهم واحدهای خود را بدون کوچکترین مشکلی دریافت کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمدرضا رحیمی در حاشیه افتتاح همزمان 20 هزار واحد مسکونی مسکن مهر اصفهان در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: امسال در استان‌های سمنان، ایلام و زنجان همه کسانی که برای دریافت مسکن مهر ثبت نام کرده اند، واحدهای خود را تحویل خواهند گرفت.

معاون اول رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد، همه متقاضیان مسکن مهر کشور در شهر و روستا تا پایان دولت دهم به آرزوی دیرینه خود برای مسکن دار شدن برسند.

رحیمی با بیان اینکه دولت در سال‌های 90-89 ، احداث 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکونی مسکن مهر را در دستور کار قرار داد،‌افزود: دولت خود را مکلف می‌داند که تا پایان دوره دهم تمام متقاضیان بتوانند واحدهای مسکونی خود را دریافت کنند.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت برای وامی که برای واحدهای مسکن مهر می پردازد با نرخ امروز 16 درصد سود آن را به عنوان یارانه به بانک پرداخت می کند و این همه برای آن است که مردم بتوانند به راحتی صاحب خانه شوند.

کد خبر 159753
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز