همشهری آنلاین : معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز مهلت درخواست دانشجویان برای نقل و انتقال و مهمانی از 15 خرداد ماه خبر داد.

 دکتر اسفندیار در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه دانشجویان متقاضی نقل و انتقال باید درخواست انتقال خود را از 15 خرداد تا 15 شهریور ماه به معاونت دانشجویی واحد خود ارائه دهند، اظهار کرد: درخواست آنان در کمیسیون نقل و انتقالات واحد مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بر اساس آیین‌نامه نقل و انتقال دانشگاه آزاد، واحدهای دانشگاه آزاد به 10 گروه همطراز طبقه‌بندی شده‌اند، افزود: بر این اساس انتقال و میهمانی به گروه یک جدول همطرازی به استثنای موارد خاص آیین نامه به طور مطلق ممنوع است.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه انتقال آن دسته از دانشجویان دختر که پس از ثبت‌نام در آزمون ورودی دانشگاه ازدواج دائم کرده‌اند، به محل زندگی همسر یا واحدی که رشته در آن دایر است بدون هیچ محدودیتی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین انتقال آن دسته از دانشجویان مجردی که پدر و مادر خود را بعد از ثبت‌نام در آزمون ورودی دانشگاه از دست داده‌اند، بدون هیچ محدودیتی انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت فوت پدر یا مادر دانشجوی مجرد بعد از ثبت‌نام دانشجو در آزمون ورودی دانشگاه، مهمانی وی دو ترم به محل زندگی والدینش امکان پذیر است.

اسفندیار با بیان اینکه انتقال همسر و فرزندان هیات علمی رسمی و تمام وقت دانشگاه آزاد به هر یک از گروه‌های جدول همطرازی مطابق ضوابط تعیین شده امکان پذیر است، تصریح کرد: همچنین انتقال بیماران خاص نیز به هر واحدی امکانپذیر است.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به اجرای طرح بومی‌گزینی، گفت: با توجه به اجرای این طرح، مطمئنا مشکلات نقل و انتقال و واحدهای کوچک هم کم می‌شود.  

کد خبر 135659

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز