همشهری‌آنلاین: 500 هزار داوطلب ثبت‌نامی کنکور ارشد دانشگاه آزاد سال تحصیلی 90-91 از ساعت 11 صبح دوشنبه،‌19 اردیبهشت می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق اینترنت دریافت کنند.

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی  مرکز آزمون دانشگاه آزاد  اسلامی توزیع کارت این آزمون بصورت اینترنتی از طریق سایت www.azmoon.org از ساعت 11 صبح روز دوشنبه 19 اردیبهشت، آغاز می‏شود و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت.

داوطلبان این آزمون می‏توانند با وارد نمودن شماره پرونده و کد رهگیری که در هنگام ثبت نام دریافت نموده‏اند نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش اطلاعات فردی و آزمونی شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است و داوطلبان در صورت وجود هر مشکلی در اطلاعات مندرج در کارت لازم است در خلال روزهای دوشنبه 19 اردیبهشت تا چهارشنبه 21 اردیبهشت صبح‌ها از ساعت 9 الی 13و بعد از ظهر از ساعت 14 الی 18 با مراجعه به باجه رفع نقص پیش بینی‌شده نسبت به اصلاح موارد مغایرت اقدام نمایند.

 داوطلبان لازم است در این خصوص به اطلاعیه‌ای که روز یکشنبه 19 اردیبهشت از طریق روزنامه آفرینش منتشر و بطور همزمان در پایگاه روابط عمومی مرکز آزمون به آدرس pubr.azmoon.net قابل مشاهده است ،مراجعه کنند.

 آزمون کارشناسی ارشد سال 90 دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ 22،23و24 اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد. 500 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد 43 درصد زن و 57 درصد مرد هستند.

کد خبر 134281
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز