همشهری آنلاین-مریم دری‌منش: ختافه زیر سایه ال‌کلاسیکو با یک گل سویا را شکست داد و خودش را بالا کشید.

albiol-villa

شنبه شب (27 فروردین) چهار دیدار از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا برگزار شد. در یکی از این دیدارها مالاگا با سه گل مایورکا را از پیش رو برداشت و در دیداری دیگر آلمریا با همین نتیجه مغلوب والنسیا شد. در همین شب ختافه بر سویا، تیم پنجم جدول با یک گل غلبه کرده و مکان دوازدهم را به خود اختصاص داد.

و بالاخره در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید دو رقیب دیرینه، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند.

در این بازی که از چهار ال‌کلاسیکوی پیش رو، اولین آن بود، خوزه مورینیو، سرمربی کهکشانی‌ها نسبت به دیدار با تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا، چهار تغییر در تیمش ایجاد کرده بود: به جای آربلوآ، اوزیل و آدبایور، از ابتدا پپه، دی‌ماریا و بنزما در ترکیب قرار گرفتند.

آقای خاص در این بازی تقریبا از ترکیبی دفاعی استفاده می‌کرد. آنها همانگونه که کاکا هم پیش از بازی گفته بود، باید مانع بازی‌سازی آبی-اناری‌ها می‌شدند. اما وقتی آلبیول با کارت قرمز داور (دقیقه 53) از زمین اخراج شد و مسی پنالتی به دست آمده را تبدیل به گل کرد (سی‌امین گل فصل)، به نظر می‌رسید که کار برای رئال تمام شده است. اما در دقیقه 57 کریس رونالدو، و او هم از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

رئال از 7 مه سال 2008 که با گل‌های رائول،‌ روبن، فان نیستلروی و هیگواین با حساب 4 بر 1 بارسا را برد، همچنان در انتظار یک پیروزی به سر می‌برد. آن زمان هدایت رئال را برند شوستر آلمانی به عهده داشت که خودش در کسوت بازیکن 20 ال‌کلاسیکو را با بازی زیبایش تجربه کرده بود: 14 بار با پیراهن بارسلونا و شش بار با پیراهن رئال.

دیگر دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال اسپانیا یکشنبه و دوشنبه انجام می‌شود.

کد خبر 132544
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز