جمعه ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

از میان فیلم‌های اکران نوروزی امسال، فیلم سینمایی «اخراجی‌ها 3» به فروشی بالغ بر 3 میلیارد و 100میلیون تومان دست‌یافته و «جدایی نادر از سیمین» هم تاکنون بیش از یک‌و‌نیم میلیارد تومان فروش داشته است.

علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: فیلم سینمایی «اخراجی‌ها 3» ساخته مسعود ده‌نمکی با در اختیار داشتن 30 سالن در تهران و 70سینما در شهرستان‌ها تاکنون به فروشی بالغ بر 3 میلیارد و 100میلیون تومان دست یافته است که از این فروش یک میلیارد و 400میلیون تومان متعلق به تهران و مابقی مربوط به شهرستان‌هاست.

وی درباره‌ فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی هم گفت: این فیلم تاکنون با در اختیار داشتن 29 سالن در تهران و 22 سینما در شهرستان‌ها توانسته است به فروشی بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان دست پیدا کند که از این میان یک میلیارد و 100میلیون تومان مربوط به تهران و مابقی متعلق به شهرستان‌ها محسوب می‌شود. سرتیپی گفت: فیلم سینمایی« اخراجی‌ها3» تاکنون دومین فیلم پرفروش بعد از انقلاب محسوب می‌شود و پس از فیلم «اخراجی‌ها2» بیشترین فروش این سال‌ها را داشته است.

از سوی دیگر یکی از اعضای دفتر پخش هدایت فیلم در گفت‌و‌گو با ایسنا، ضمن اعلام میزان فروش آخرین فیلم تهمینه میلانی گفت: «یکی از ما دو نفر» که در کل کشور 18سینما را در اختیار دارد تا پنجشنبه شب 265 میلیون تومان فروش داشته که از این میزان، 218میلیون تومان مربوط به 12 سینمایی است که در تهران این فیلم را نمایش می‌دهند.

وی همچنین درباره فروش «زن‌ها شگفت‌انگیزند» به کارگردانی مهرداد فرید نیز اعلام کرد: این فیلم اکنون در کل کشور با 20سینمایی که در اختیار دارد 120میلیون تومان فروش داشته که از این میزان 94میلیون تومان مربوط به تهران است. این عضو دفتر پخش هدایت‌فیلم ادامه داد: فروش «زن‌ها شگفت‌انگیزند» در سینمای «آزادی» که سینمای سرگروه این فیلم است بسیار مناسب و تنها پنجشنبه شب، 2میلیون و 600هزار تومان بلیت فروخته شده است.

احتمالا با این میزان استقبال در سینمای سرگروه، این فیلم تا حداکثر زمانی که شورای صنفی نمایش اجازه می‌دهد، کف فروش خود را از دست نخواهد داد. وی افزود: «یکی از ما دو نفر» نیز در سینما «عصر جدید» که سینمای سرگروه این فیلم است، پنجشنبه شب نزدیک به یک میلیون تومان فروش داشت. همچنین سینما «آزادی» در همان شب برای آخرین فیلم تهمینه میلانی 4میلیون و 400 هزار تومان بلیت فروخته است.

از سوی دیگر علی سرتیپی گفت:در تدارک اکران عمومی پشت صحنه «درباره الی» هستیم. مدیرعامل فیلمیران در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر ادامه داد: در تلاشیم با موافقت وزارت ارشاد و شورای صنفی نمایش، پشت صحنه «درباره الی» را به‌صورت تک سئانس همزمان با اکران «جدایی نادر از سیمین» اکران کنیم.

کد خبر 131733

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز