همشهری آنلاین: علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی صبح دوشنبه مجلس با اشاره به بحث‌های مطرح شده در جلسه غیرعلنی، گفت: کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده اما در چند روز باقیمانده کمیسیون نمی‌تواند تمامی درآمد و هزینه‌ها را بررسی کند.

وی ادامه داد: دلیل برگزاری جلسه غیررسمی همین مسئله بود تا بحث شود که چه راه‌حلی می‌توان برای این بودجه داشت تا کارکنان دولت و بحث پرداخت‌ها و هزینه‌ها مشکلی نداشته باشد و بررسی بودجه نیز در زمان‌بندی معقولی صورت گیرد.

به گفته لاریجانی مجلس در این خصوص به راه‌حلی رسیده است که امروز در جلسه علنی مطرح می‌شود.

پرداخت 15 هزار میلیارد تومان تنخواه به دولت برای فروردین و اردیبهشت ‌90

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، از ارایه طرحی دو فوریتی برای اعطای مجوز به دولت در جهت دریافت درآمدها و پرداخت هزینه‌های جاری در دو ماه نخست سال 90 خبر داد.

به گزارش ایسنا، در جلسه غیرعلنی صبح امروز - دوشنبه - مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در مورد نحوه بررسی لایحه بودجه ارایه داده و با تاکید بر این‌که چون امکان بررسی بودجه تا پایان سال وجود ندارد از تدوین طرحی دو فوریتی از سوی نمایندگان خبر داد.

وی افزود: بر اساس این طرح که با عنوان اعطای مجوز به دولت برای دریافت درآمدها و پرداخت هزینه‌های جاری در فروردین و اردیبهشت ماه سال 90 نام دارد، دولت مجوزی برای دریافت‌ها و پرداخت‌هایش در دو ماه اول سال در مجلس اخذ می‌کند.

هم‌چنین ابوترابی‌فرد از مصوبات کمیسیون تلفیق نیز گزارشی را ارایه کرده و تاکید کرد که نظر کمیسیون تلفیق نیز تصویب این طرح می‌باشد.

کد خبر 130417
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز