مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۶:۰۹
۰ نفر

گروه شهری: سازمان میادین میوه‌و‌تره‌بار در روزهای پایانی سال و همزمان با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به‌طور جدی وارد حوزه تنظیم بازار شد.

میوه

بر این اساس حسین صفایی مدیرعامل سازمان میادین میوه‌و‌تره‌بار از آماده‌باش تمام بازارها و میادین در اختیار شهرداری تهران سخن گفت و اظهار داشت: در نظر داریم در کنار 140 بازار فعال میوه‌و‌تره‌بار 30 نقطه دیگر از شهر تهران که دسترسی به بازار میوه‌وتره‌بار ندارند را نیز تجهیز کنیم.

این 30 نقطه از فردا تا آخر امسال فعالیت ویژه خود را آغاز می‌کند و در عرضه مواد‌غذایی به مردم، خدمات مشابه با سازمان میادین میوه‌وتره‌بار ارائه خواهند کرد. به گزارش همشهری یکی دیگر از کارهایی که در این ایام به‌صورت ویژه توسط ستاد تنظیم بازار تدارک دیده شده این است که در 48 نقطه از این 170 بازار میوه‌وتره‌بار کالاها با تخفیف ویژه به مردم ارائه می‌شود.

علاوه بر این مدیرعامل سازمان میادین میوه‌وتره‌بار از افزایش ساعت کار میادین به‌مدت یک ساعت(تا 8 بعدازظهر) از 20 اسفند ماه جاری خبر داد و گفت: از جمله تسهیلاتی که در این ایام در بازارها پیش‌بینی شده تخفیف 7 تا 25درصدی در مورد کالاهایی است که برچسب قیمت دارند.

به گفته صفایی، سیستم کارتخوان در سطح تمامی فروشگاه‌ها و بازارهای تابعه سازمان میادین میوه‌وتره‌بار تا پایان خرداد ماه سال آینده فعال می‌شود و بدین وسیله امکان خرید شهروندان با بن‌کارت فراهم خواهد شد.

الزام بازارهای سازمان میادین میوه‌وتره‌بار به استفاده از ظروف تجزیه‌پذیر از دیگر برنامه‌هایی است که به گفته معاون سازمان میادین قرار است تا پایان امسال به اجرا درآید و متعاقب آن تمامی ظروف و کیسه‌های پلاستیکی جمع‌آوری خواهد شد و ظروف پلیمری و تجزیه‌پذیر جای آنها را خواهد گرفت.

کد خبر 129813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز