جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

پرسپولیس بعد از یک نمایش ناامیدکننده مقابل تیم 10 نفره راه آهن، در آخرین مسابقه هفته بیست و سوم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مقابل شاهین قرار می‌گیرد.

فوتبال

مردان علی دایی برای اینکه بتوانند فاصله خود را با صدر جدول کمتر کنند، در این مسابقه باید هر 3 امتیاز را بگیرند؛ تیمی که گفته می‌شود با مربیگری دایی به بن‌بست رسیده است.پرسپولیس برای مسابقه امروز محمد منصوری، حمیدرضا علی‌عسگر و علیرضا محمد را به‌دلیل مصدومیت و مازیار زارع را به خاطر 3اخطاره‌بودن در اختیار ندارد. پزشک پرسپولیس با تایید این خبر اضافه می‌کند: «مصدومیت محمد نوری، ‌غلامرضا رضایی و علیرضا حقیقی رفع شده و برای بازی با شاهین مشکلی ندارند.»

پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل 2 اردوی مناسب را برگزار کرده اما هنوز نمایش قابل‌قبولی در لیگ ارائه نمی‌دهد. این تیم البته در مسابقه رفت مقابل شاهین با نتیجه 2بریک به پیروزی دست یافت. مسابقه امروز اما در بوشهر برگزار می‌شود؛ جایی که یک بار پرسپولیس با مربیگری علی دایی شکست سنگینی از شاهین خورد.

 فصل گذشته مردان علی دایی در بوشهر 4بر یک مقابل شاهین باختند و شاهین بهترین نتیجه خود را برابر پرسپولیس به دست آورد. علی دایی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد خاطره تلخ بوشهر باز هم برای این تیم تکرار شود، تاکید می‌کند: «آن بازی گذشت و تمام شد. با اینکه ما چند بازیکن مصدوم داریم و نمی‌توانیم آنها را در بازی برابر شاهین در اختیار داشته باشیم؛ اما سایر نفرات آماده هستند تا خودشان را نشان دهند.» علی دایی ادامه می‌دهد: « با وجود اینکه می‌دانیم روز سختی در بوشهر داریم اما باید 3 امتیاز را بگیریم. خودمان را آماده کرده‌ایم تا با یک بازی خوب در بوشهر به نتیجه دلخواه خود برسیم.» با توجه به اتفاق‌های اردوی پرسپولیس بعد از تساوی مقابل راه‌آهن، بدون تردید علی دایی در این مسابقه تلاش خواهد کرد تا با یک پیروزی، آرامش را به اردوی تیمش بازگرداند.

در مقابل، شاهین هم وضعیت مناسبی ندارد و در 2 مسابقه‌ای که بعد از تعطیلات نیم فصل انجام داده، تنها یک امتیاز کسب کرده است. مردان حمید استیلی بعد از تساوی با سپاهان، هفته پیش مقابل تراکتورسازی شکست خوردند. این تیم جزو تیم‌های پایین جدول به حساب می‌آید و حمید استیلی درباره وضعیت تیمش قبل از مسابقه امروز می‌گوید: «همه بازیکنانمان برای این دیدار به‌خوبی تمرین کرده‌اند و آماده بازی با پرسپولیس هستند، البته چند بازیکن محروم و مصدوم داریم که به این بازی نمی‌رسند.»

ایوان پتروویچ، لک چیرا و بازیاری مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند، همچنین عبدالله کرمی برای حضور در این مسابقه محروم است. سرمربی شاهین ادامه می‌دهد: «پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و بازی سختی را در پیش داریم. آنها هم برای دور نشدن از صدر جدول احتیاج به این 3امتیاز دارند. قطعا این بازی زیبا خواهد شد. البته ما در بازی رفت هم بسیار خوب بازی کردیم و یک پنالتی هم از دست دادیم.

حتی خود دایی هم پس از آن بازی از عملکرد شاهین تعریف کرد. هواداران بوشهری در این بازی نقطه قوت ما هستند و امیدواریم با حمایت آنها یک بازی هجومی را همراه با نتیجه‌ای خوب پشت سر بگذاریم.»سرمربی پرسپولیس نیز اشاره‌ای به هواداران بوشهری می‌کند و می‌گوید: «با توجه به اینکه شاهین بوشهر هواداران پرشوری دارد، کار سختی داریم. البته تا حدود زیادی شاهین را می‌شناسیم و از نقاط ضعف و قوت آنها باخبر هستیم.»تقابل علی دایی و حمید استیلی هم می‌تواند به جذابیت مسابقه اضافه کند؛ مربیان 2 تیم که زمانی در تیم ملی همبازی بوده‌اند ، امروز به‌عنوان مربیان پرسپولیس و شاهین بوشهر مقابل هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 128584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز