کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درخصوص تخلفات دیدار ذوب آهن و مس کرمان در هفته نوزدهم، اعلام کرد.

به‌دلیل تخلفات منصور ابراهیم‌زاده سرمربی ذوب‌آهن، وی به توبیخ کتبی و پرداخت 30میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین به‌دلیل تخلفات نژاد زمانی مدیرعامل مس کرمان، وی به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ساکت الهامی مربی و کیوان امرایی بازیکن مس کرمان تا اطلاع بعدی از همراهی تیم و حضور در مسابقات رسمی محروم شدند و برای ادای توضیحات باید سه‌شنبه 14دی در کمیته انضباطی حضور یابند.

همچنین صمد مرفاوی به پرداخت 50 میلیون ریال، یونچی مردولیاش، مربی مس 20 میلیون ریال، اسدی پزشک مس 20 میلیون ریال و مداحی فیزیوتراپ مس کرمان 20 میلیون ریال محکوم شدند. به‌دلیل تاخیر 2دقیقه‌ای مس در زمان ورود به زمین مسابقه، این تیم به پرداخت 4میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ادینهو نیز به‌دلیل انجام رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی و 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

روایت داور از بازی جنجالی

سعید بخشی‌زاده، داور بازی جنجالی ذوب آهن و مس در مورد قضاوت این بازی گفت: در آن مسابقه من یک پنالتی گرفتم که به درست و غلط بودن آن کاری ندارم، فقط می‌خواهم به وقایع پس از اعلام پنالتی مس کرمان اشاره کنم. مهاجم مس ضربه را با مکث زد و توپ گل شد. من آن ضربه را گل اعلام کردم؛ فیلم بازی موجود است اما بازیکنان ذوب آهن بر سر من ریختند و مدام می‌گفتند کمک داور شما نظر دیگری دارد.

وی ادامه داد: من به سراغ کمکم داوود رفعتی رفتم و پرسیدم چه شده که او گفت بازیکن قبل از زدن ضربه مکث داشته و من به او گفتم باید چه کنیم. او گفت من نمی‌دانم با این حال می‌خواستم دستور تکرار ضربه را بدهم که ابراهیم‌زاده و بازیکنانش بر سر رفعتی ریختند و در نهایت به من گفته شد باید ضربه غیرمستقیم اعلام شود.

در آن لحظه تمرکزم را از دست داده بودم. همه بازیکنان سر من ریخته بودند و من تک و تنها ماندم. بخشی‌زاده با اشاره به سؤالش از ناظر مسابقه گفت: من از یدالله سلیمانی پرسیدم باید چه کاری بکنم که او هم گفت من نمی‌دانم، بلد نیستم. داوود رفعتی هم که در برنامه 90 گفت من می‌دانستم باید ضربه تکرار شود، در آن زمان به من چنین حرفی نزد.

کد خبر 123756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز