همشهری آنلاین: معاون بازرسی و نظارت شورای اصناف گفت : بازرسی و نظارت بر اقلام مصرفی شب یلدا افزایش یافته است.

شب یلدا

به گزارش واحد مرکزی خبر، رضا کرمی با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه هدفمندسازی یارانه‌ها از یک ماه گذشته آغاز شده است، افزود: روزانه واحدهای صنفی؛ بازرسی و نظارت می‌شود.

وی طرح نظارتی ویژه هدفمندسازی یارانه‌ها را طرحی عظیم ملی دانست و افزود: با توجه به گستردگی این طرح، نظارت و بازرسی ایام خاص سال را تحت شعاع قرار می‌‌گیرد.

معاون بازرسی و نظارت شورای اصناف با تاکید براینکه 35 قلم کالای اساسی در سبد خانوار مورد نظارت و بازرسی جدی بازرسان شورای اصناف کشور قرار دارد، اظهار داشت: دوره‌های آموزشی لازم برای بازرسان برگزار شده است و فعالان این بخش طرح نظارتی بر اقلام مصرفی در برخی از ایام خاص سال را به صورت پیش فرض در برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

کرمی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا، بازرسی و نظارت بر صنف شیرینی و شکلات، آجیل و خشکبار و میوه‌ فروشی‌ها افزایش یافته است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه قیمت کالا و خدمات نباید هیچ‌گونه تغییر غیرمنطقی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اتحادیه‌ها هر هفته وضعیت و قیمت کف بازار را به سازمان حمایت اعلام می‌‌کنند تا تدابیر لازم برای مقابله با هر گونه اخلال در بازار انجام شود.

کد خبر 123425
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز