یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

جهانگیر کوثری: سایپا قهرمان نیم‌فصل فوتبال لیگ برتر شد. این موفقیت در شرایطی که تیم‌های تیم‌های پرسپولیس و استقلال بهترین بازیکنان لیگ و ملی‌پوش را در اختیار داشتند اتفاق افتاد.

 ده پیروزی طی چهارده هفته نشانه‌های خوبی است که بدانیم سایپا از کدام فرمول برای موفقیت و قهرمانی نیم‌فصل استفاده کرده است.

 آنچه به وضوح در تمام بازیهای سایپا به چشم خورد،‌ رعایت نظم و اصول خاصی است که از طرف مدیریت فوتبال سایپا به تیم منتقل شده است. حضور علی دایی نیز یکی از فاکتورهای مهمی است که به دلیل نزدیکی دایی به بازیکنان و حضورش در داخل میدان و درک آنها از نظر روحی و روانی توانسته اهرمهای پیش‌برنده را قویتر کند.

متاسفانه در بازیهای لیگ شاهد رفتارهای غیرمعمول و شاید غیراخلاقی شده‌ایم  و روز به روز به بهانه‌های واهی پیروزی و تعصب بازیکنان تیم‌های بزرگ رفتارهای غیرحرفه‌ای و غیر ورزشی بسیاری از آنها سرزده است.

 چنین ناهنجاری‌هایی در فوتبال از کجا ناشی می‌شود،‌آیا باشگاهها در هیاهوی قهرمانی و جنجالهای رایج گم شده‌اند و مسائل اخلاقی را فراموش کرده‌اند. مسئولین فوتبال باید دوربین‌‌های خود را به سمت اخلاق بچرخانند و این رفتارها را  تعریف تازه کنند.

کد خبر 12223

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز