نماینده شهرضا در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مهندسان و طراحان با حضور در محل اجرای پروژه آبشار منطقه 22 از روند اجرایی این پروژه بازدید کردند.

حیدر پور نماینده شهرضا و عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی، طی این بازدید با قابل تقدیر خواندن نقش مدیریت شهری در فراهم کردن شرایط زندگی آسوده برای شهروندان گفت: به همت و تلاش مسئولان شهرداری تهران در سال‌های اخیر، پایتخت کشورمان تبدیل به کارگاه بزرگ سازندگی شده و پیگیری ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی را در ارتفاعات، سطح و زیر سطح تهران با جدیت دنبال می‌کند.

این موضوع به‌ویژه در منطقه 22 با پیش‌بینی حجم کاری عظیمی در حال وقوع است و نکته قابل توجه این است که تمامی این حجم کاری بر مبنای علمی، با نظام جدید مهندسی و عمرانی و منطبق بر فناوری‌های روز دنیا برای شهرسازی در این محدوده از پایتخت است. نماینده شهرضا در مجلس شورای اسلامی در پایان بازدید از پروژه آبشار منطقه 22، با اشاره به اینکه تمامی سعی مدیریت شهری ایجاد فضای تفریحی - رفاهی برای شهروندان است،

افزود: پروژه تفریحی گردشگری آبشار نمونه کاملی برای این موضوع است. از آنجا که از بدو عملیات اجرایی آبشار، پیگیر روند اجرای این پروژه هستیم، می‌بینیم که این پروژه ملی ظرف مدت کوتاه حدود 15ماهه، با تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی از طراحان و مشاوران و پیمانکاران گرفته تا کارگران این پروژه، پیشرفت بسیار مطلوب و قابل ملاحظه‌ای داشته است.

کد خبر 119026

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز