همشهری آنلاین: سردار احمدی‌مقدم فرمانده‌ نیروی انتظامی در جلسه‌ جامعه‌ وعاظ تهران خبر داد: ضرب‌آهنگ فتنه اقتصادی شروع شده است.

احمدی‌ مقدم

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جامعه وعاظ،  سردار احمدی‌مقدم  در  جلسه با اعضای این جامعه طی سخنانی با بیان این‌که « امنیت اخلاقی در حقیقت آیینه‌ باورها و اعتقادات جامعه است» افزود: آتش فتنه بعد از انتخابات شعله‌ور شد، ولی مقدمات آن از قبل انجام شده بود و نیروی انتظامی با تشخیص به موقع نسبت به کنترل به موقع خیلی از توطئه‌ها اقدام کرد.

 وی با بیان این‌که « گشت ارشاد یک بهانه برای لشگرکشی خیابانی فتنه‌گران بود» خاطرنشان کرد: نیروهای رسانه‌ای فتنه‌گران برای کمک به رسانه‌های ضدانقلاب از جمله بی‌بی سی به خارج رفته‌اند، آن‌ها در جلسه‌ای با یکی از سران فتنه تصمیم خود را برای خروج از ایران اعلام کردند که این تصمیم آن‌ها با استقبال آن فرد مواجه شد و وی از آن‌ها خواست تماس‌شان را حفظ کنند.

 وی هم‌چنین دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد فتنه‌گران را یادآور شد و اظهار کرد: دسته‌بندی فتنه‌گران کاملا دقیق و اثرگذار بود و به درستی به کارگزاران نظام تاکید شده است که از افراط و تفریط در این ارتباط خودداری شود و برای هر بخشی از فتنه‌گران تدبیری مبتنی و خاص اندیشیده شود.

 فرمانده‌ نیروی انتظامی هم‌چنین با بیان این‌که « نیروی انتظامی در ارتباط با طرح عفاف و حجاب موظف به هماهنگی با دولت شده است» ادامه داد: ما با مسئولان وزارت کشوردر این ارتباط جلسات هماهنگی متعددی را برگزار کرده‌ایم و در بسیاری از تیم‌های مستقر یک روانشناس وجود دارد و نسبت به پیگیری خطای انجام شده با فرد خاطی و خانواده وی مشاور روانشناسی انجام می‌شود.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ضرب‌آهنگ فتنه‌ اقتصادی شروع شده و آمریکایی‌ها در این دوره مامور خزانه‌داری خود را به کشورهای مختلف می‌فرستند تا آن‌ها را تحت فشار قرار دهند و دشمنان نیز با توطئه‌ جمع‌آوری ارز از بازار داخلی خواستند به امور اقتصادی ضربه بزنند، ولیکن این امر باعث شد تا نقدینگی از بازار جمع شود، و ایران نسبت به توزیع ارز هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

 وی همچنین گفت: با تاکید رئیس‌جمهور نسبت به بهبود دریافتی پرسنل نیروی انتظامی ما اکنون آثار مثبتی در این عرصه شاهد هستیم.

کد خبر 118239
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز