همشهری‌آنلاین: در نخستین جشنواره بین‌المللی ایران بانک 2010 که اواخر آبان و اوایل آذر در ساری برگزار می‌شود، عملکرد بانک های کشور در مقوله بانکـداری الکترونیـک و نقش آن در توسعه تجارت الکترونیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت

گلچوب

مهدی گلچوب معاونت توسعه تجارت خارجی بازرگانی مازندران و عضو شورای سیاست گذاری اولین جشنواره " ایران بانک 2010 " برپایی این رویداد را فرصتی مناسب برای بررسی عملکرد سالانه تمامی بانک های کشور در مقوله بانکداری الکترونیک و تجارت الکترنیک عنوان کرد و گفت: امید می رود این رویداد مهم بانکی تاثیر بسیار مثبتی در توسعه تجارت الکترونیکی کشور داشته باشد.

به گزارش دبیرخانه دائمی اولین جشنواره بین المللی " ایران بانک 2010" ، مهدی گلچوب با اشاره به برگزاری این جشنواره با حضور بانکها و موسسات مالی و اعتباری سراسر کشور در آبان ماه امسال ، اظهار داشت: در جشنواره بین المللی" ایران بانک" که یکی از مهم ترین رویداد های بانکی کشور در سال جاری خواهد بود ، برترین بانک ایرانی در زمینه بانکداری الکترونیکی و تجارت الکترونیکی تندیس بلورین دریافت خواهد کرد.

وی بانکداری الکترونیکی را از جمله مهمترین معیارهای موثر در تراکنش های مالی کشورها عنوان کرد و گفت: رشد چشمگیر استفاده از درگاههای مختلفی چون اینترنت بانک، همراه بانک، تلفنبانک، ATM، POS، INFO کیوسک و غیره در میان مشتریان ایرانی نیز نشان از اطمینان مردم به خدمات بانکداری الکترونیکی در کشور دارد.

گلچوب با اشاره به مزایای خدمات بانکداری الکترونیک در کنار تجارت الکترونیک در کشور و اثرات آن در صرفه جویی وقت، هزینه و انرژی علاوه بر رضایت عمومی از کیفیت ارائه خدمات، خاطرنشان کرد: توسعه سیستم‌های نوپای بانکداری اینترنتی و ارائه سرویس‌های نو در این سیستم با درجه امنیت بسیار بالا مورد اعتماد بانک ها و مشتریان نیز قرار گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه بانکداری الکترونیک و تجارت الکترونیک از ایجاد سالنی با همین نام در اولین جشنواره بین المللی ایران بانک خبر داد و گفت: در این سالن با حضور کارشناسان ، کار با اینترنت بانک سه بانک ملی ، ملت و صادرات آموزش داده می شود و در این زمینه نیز سی دی های آموزشی و بلوتو ث های آموزشی ارائه خواهد شد.

عضو شورای سیاست گذاری اولین جشنواره " ایران بانک 2010 " همچنین از ایجاد سالنی با نام همراه بانک در طول برگزاری این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: در این سالن کاربرد نرم افزار ویژه هر بانک براحتی برروی موبایل ها بلوتوث می شود و کارشناسان ویژه طریقه استفاده از آن را برای عموم آموزش می دهند.

گلچوب با بیان اینکه برگزاری نشستهای تخصصی در زمینه های بانکداری ارزی و تبادلات ارزی با بانکهای خارجی و تاثیر تجارت الکترونیک بر روند کار صادرکنندگان با همکاری اتاق های بازرگانی از دیگر برنامه های جشنواره ایران بانک است که در روز دوم جشنواره که به همین نام اختصاص یافته این سمینار با حضور تمای صادرکنندگان و فعالین عرصه صادرات و واردات برگزار می گردد، وی ادامه داد: در عین حال کارگاههای آموزشی در حوزه های بازاریابی بانکی و انتخاب موسسه مالی و اعتباری برتر سال کشور از جهت رو به رشد بودن موسسه و ارائه خدمات بهتر و تسهیلات مناسب تر از دیگر برنامه های این رویداد است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی اولین جشنواره بین المللی "ایران بانک 2010" به نشانی www.ntpco.ir مراجعه کنند و یا با دبیرخانه این جشنواره از طریق پست الکترونیک به نشانی info@NTPCO.IR ارتباط برقرار کنند.
شماره تلفنهای 01512252661 و01512251727 برای پاسخگویی به علاقمندان و شماره 09373466485 برای ارسال پیام کوتاه به روابط عمومی جشنواره ، درنظرگرفته شده است.

کد خبر 117835

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز