گروه حوادث: نوعروسی که همسرش را که از ورزشکاران بدنساز بود، پس از 4 ماه زندگی مشترک به قتل رسانده و جسدش را در جاده هیو ساوجبلاغ رها کرده بود، با همکاری ماموران اداره آگاهی ساوجبلاغ کرج به دام افتاد.

سرهنگ حجت الله مفاخری - جانشین اداره آگاهی کرج- روز گذشته با اعلام این خبر گفت:صبح بیست و چهارم آذر ، زن جوانی به نام شبنم با مراجعه به کلانتری شاهین ویلا مدعی شد همسرش به نام مجتبی سه روز قبل برای ملاقات با خانواده‌اش به نظرآباد رفته ولی از همان زمان ناپدید شده است.


همان روز راننده کامیونی که از جاده هیو ساوجبلاغ درحال عبور بود، ناگهان جسد جوان قوی‌هیکلی را که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، مشاهده کرد.


 راننده کامیون با دیدن جسد، ماموران پلیس را در جریان قرار داد و هنگامی که ماموران جنایی در تحقیقات خود متوجه شدند جسد متعلق به مرد ناپدید شده به نام مجتبی که از قهرمانان بدنسازی است، می باشد، همسر وی به نام شبنم را تحت بازجویی قرار دادند.


اعترافات تکان‌دهنده نوعروس
هنگامی که ماموران در بازجویی از شبنم متوجه تناقض‌گویی‌های نوعروس شدند، به بازرسی خانه پرداختند ، و این بار با پیدا شدن لباسهای خونین و یک بالشت خونی در داخل کمد و اطاقهای خانه، نوعروس جوان لب به اعترافات تکان‌دهنده گشود .


او در توضیح ماجرا گفت: شامگاه 21 آذر وقتی همسرم به خانه آمد به خاطر موضوعی با هم درگیری لفظی پیدا کردیم ، از مدتی قبل احساس می‌کردم به خاطر آنکه او شش سال از من کوچکتر است و قیافه جذابی دارد دیگر ‌علاقه‌ای به من ندارد، آن شب همه اش به رفتارهای او فکر می کردم تا اینکه صبح در حالیکه کنترلم را از دست داده بودم، یک بسته قرص خواب آور را در مواد بدنسازی که همسرم استفاده می‌کرد حل کردم و در لیوان شیر به او دادم. پس از آنکه او با نوشیدن شیر به خواب سنگینی فرو رفت با قمه‌ای که در خانه داشتیم چندین ضربه به او زده و او را به قتل رساندم.


وقتی از قتل او مطمئن شدم به یکی از آشنایانم به نام مجید زنگ زدم و ماجرا را برایش تعریف کردم. وقتی که او آمد جسد مجتبی را که داخل یک ملحفه قرار داده بودم در داخل صندوق عقب خودروی وی گذاشتیم و به طرف جاده هیو ساوجبلاغ رفتیم. در حالیکه مانده بودیم چه کار کنیم، ساعتها در آن اطراف پرسه زدیم تا اینکه ساعت 8  جسد آن را کنار جاده رها کرده و از محل متواری شدیم.


با این اعترافات پرونده با قرار عدم صلاحیت از سوی بازپرس هشتگرد به کرج ارسال شد.با ارجاع پرونده پور احمدی- بازپرس شعبه 16 دادسرای کرج- دستورات لازم را برای تحقیق از شبنم صادر کرد و به این ترتیب سرهنگ رحمانی و سروان صفایی مسئول بازجویی از زن جوان شدند. جانشین اداره آگاهی کرج در پایان گفت: با اعترافات این نوعروس  همدست وی که در حمل جسد همکاری کرده بود نیز شناسایی و در خیابان شاهین ویلا دستگیر شد.هم اکنون متهمان با قرار در بازداشت به سر می‌برند.

کد خبر 11755

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز