چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر شبکه تخصصی قرآن گفت: با شناسایی پایگاه های قرآنی، تبیان بستری جامع در اختیار کاربران قرار داده است.

قرآن

به گزارش واحد مرکزی خبر، ابوالقاسم شکوری افزود: نخستین بار فهرست جامعی از پایگاه‌های فعال در اینترنت تهیه کرده‌ایم و آنها را تحت پوشش اینترانت ملی تبیان قرار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: خانواده‌ها و مراکزی مثل مساجد و مدارس که دغدغه سلامت محتوا را دارند، می‌توانند با اطمینان خاطر در این محیط مجازی فعالیت کنند.

موسسه تبیان در طول هشت سال فعالیت خود سی مرکز خدمات اینترنتی در کشور ارائه کرده است و روزانه 400 هزار نفر از پایگاه اینترنتی تبیان دیدن می‌کنند.

همچنین شبکه تخصصی کودک حاوی 300 پایگاه اینترنتی داخلی و خارجی افتتاح شد.

موسوی سلطانی، مدیر شبکه تخصصی کودک با اعلام این خبر گفت: این طرح را نخستین بار موسسه تبیان اجرا کرد که در آن اطلاعات مربوط به کودک و نوجوان در چهار گروه سنی زیر 6 سال ، 6 تا 9 سال ، 10 تا 14 سال و 15 تا 18 سال طبقه بندی شده است.

وی با اشاره به اینکه این شبکه بستر امن خانواده هاست افزود: یکی از اهداف راه اندازی این شبکه استانداردسازی زبان فارسی برای کودکان بوده است.

سلطانی گفت: یکی از بخش های ویژه این شبکه بخش قرآنی است.

وی افزود: در این بخش مسابقه های قرآنی با تاکید بر مبانی و مفاهیم قرآن برگزار می شود.

سلطانی اضافه کرد: این شبکه با انتخاب پایگاه های اینترنتی داخلی و خارجی، موتور جستجوی امنی برای کودکان و نوجوانان است تا سایت های دلخواه خود را پیدا کنند.

وی در خصوص نشانی اینترنتی این شبکه گفت: عضویت در این شبکه رایگان است و علاقه مندان می توانند به نشانی www.tkvl.ir مراجعه کنند.

کد خبر 114816
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز