همشهری آنلاین: حافظان، قاریان و اساتید قرآن از سراسر کشور پنجشنبه، 21 مردادماه، مصادف با اول ماه مبارک رمضان با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) در محفل قرآنی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی شرکت می‌کنند.

رهبر

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان قاریان و اساتید قرآن، طبق روال هر ساله با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) در محفل قرآنی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) شرکت می‌کنند.

بنابر این گزارش، این مراسم با حضور 600 نفر از اساتید و قاریان ممتاز قرآن کریم سراسر کشور برگزار می‌شود و نمایندگان نهاد‌ها، موسسات دولتی، دارالقرآن‌های بسیج، نیروی انتظامی، شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن، خبرگزاری ایکنا و ... در آن حضور خواهند داشت.

همچنین گروه‌های تواشیح ممتاز از سراسر کشور در این محفل نورانی حضور دارند و این محفل از ساعت 16:30 آغاز و تا اذان مغرب ادامه دارد.

گزارش ایکنا حاکی است، در این محفل 19 نفر از قاریان به تلاوت قرآن کریم به صورت ترتیل و تحقیق می‌پردازند، همچنین گروه‌های تواشیح نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

در پایان این مراسم نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برگزار می‌شود و شرکت کنندگان افطار را مهمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستند.

یادآوری می‌شود، این محفل قرآنی باشکوه، پنجشنبه، 21 مردادماه ساعت 16:30 آغاز می‌شود.

کد خبر 113624
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز