پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از انجام دیدار برابر ستاره سرخ بلگراد صربستان، چهارشنبه شب به اتریش بازگشت

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران که هفته گذشته برای برپایی اردو به اتریش سفر کرده بود، چهارشنبه شب در نخستین دیدار دوستانه خود با نتیجه یک بر یک برابر ستاره سرخ بلگراد به تساوی رسید.

اعضای تیم ملی پس از این دیدار که در اسلوونی برگزار شد به وسیله اتوبوس به اتریش و محل برپایی اردو بازگشتند.

افشین قطبی پس از این دیدار با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان گفت: بازی با تیم‌های فیزیکی همچون ستاره سرخ بلگراد می‌تواند محک بسیار خوبی برای بازیکنان ما باشد. ضمن اینکه ستاره سرخ 4 هفته است که تمرینات‌اش را آغاز کرده و ما تنها سه روز است که داریم تمرین می‌کنیم.

وی افزود: من از عملکرد تیم رضایت کامل دارم و نباید فراموش کنیم حریف‌مان تا هفت، هشت روز آینده بازی‌هایش را در لیگ کشورش آغاز می‌کند و طبیعی است که آنها در اوج آمادگی باشند.

بازیکنان تیم ملی پس از استراحت در صبح امروز، از ساعت 11 به وقت محلی تمرین سبکی را برگزار خواهد کرد.

بازیکنانی که چهارشنبه شب در ترکیب تیم ایران قرار داشتند، امروز صبح ریکاوری خواهند داشت و بازیکنان ذخیره تمرینات تاکتیکی را زیرنظر قطبی ادامه خواهند داد.

بنا به نظر افشین قطبی بازیکنان امروز عصر استراحت خواهند کرد و قرار است برای خرید بازیکنان به همراه کادرفنی به یکی از شهرهای نزدیک محل اردویی تیم ملی بروند. تمرین‌های تیم ملی جمعه با انجام دو جلسه تمرین ادامه پیدا خواهد کرد.

تیم ملی شنبه عصر به وقت محلی در زمین تمرین تیم ایران رودروی تیم واشاش مجارستان قرار خواهد گرفت.

مهرزاد معدنچی پس از بازی با ستاره سرخ بلگراد تنها بازیکن مصدوم تیم ملی بود که به گفته مدیررسانه‌ای تیم ملی، مصدومیت این بازیکن در بازگشت از اتریش برطرف شده است

کد خبر 111661

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز